تاریخ انتشار: 1400/09/18 22:11
کد خبر: 28871

تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محکوم هستیم در بازی فردا با نفت مسجدسلیمان برنده باشیم.
تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مسجدسلیمان مردم با معرفتی دارد و خاطرات بسیار خوبی از این شهر به همراه هواداران پرشور این شهر داریم.

وی افزود: وقتی به این شهر آمدم خاطراتم زنده شد و بسیار خوشحال هستم و آرزو می‌کنم روزی برسد که مردم مسجدسلیمان با این معرفت و پاکی‌شان، دغدغه مالی نداشته باشند و امکانات روز به روز در این شهر بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده‌اند چون بازیکنان خلاق در لیگ بسیار کم شده اند.

تارتار عنوان کرد: خلاقیت‌ها کم شده و بیشتر بازی‌ها تاکتیکی و فیزیکی است. تیم نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جنگنده‌ای است و کار می‌تواند برای ما سخت کند.

وی افزود: تیم ما تیم بسیار خوبی است هرچند که چند هفته است نتوانسته‌ایم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. محکوم هستیم فردا برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مابه دنبال عوض کردن شرایط هستیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را با تلاش مضاعف جبران کنیم.

تارتار عنوان کرد: فردا بازیکن محروم نداریم اما یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که پزشکان تلاش خواهند کرد تا به بازی فردا برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkkkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: بازی فردا یک دوئل ۶ امتیازی است