تاریخ انتشار: 1400/09/19 15:40
کد خبر: 28849

مس رفسنجان/ تراکتور/ ادامه شگفتی سازی مس یا بازگشت تراکتور به جدول

یکی از بازی های مهم هفته‌ نهم لیگ برتر دیدار تیم‌های مس رفسنجان با تراکتور تبریز است که مسی ها برای ادامه شگفتی سازی چشم دوخته اند و تراکتوری ها نیز برای بازگشت به لیگ تا شکست خانگی را به فراموشی بسپارند.
مس رفسنجان/ تراکتور/ ادامه شگفتی سازی مس یا بازگشت تراکتور به جدول

مس رفسنجان که لیگ را خوب شروع نکرده بود، خیلی زود به خودش آمد و توانست با چند نتیجه فوق‌العاده به جمع مدعیان برسد و حتی نیم نگاهی‌ نیز به صدر جدول داشته باشد. شاگردان محمد ربیعی هفته گذشته با شکست دادن ذوب‌آهن دست به کار بزرگی زدند و نشان دادند که نیم نگاهی به صدر جدول دارند. در سوی مقابل تراکتوری ها در خانه‌ مغلوب آلومینیوم شدند که این نشان می دهد، شاگردان سولدو برای رسیدن به جمع مدعیان هنوز کار زیادی دارند.

هر دو تیم از لحاظ مالی مشکل خاصی ندارند و خیالشان از این بابت راحت است و بازیکنانش نمی توانند بهانه ای برای نتیجه نگرفتن داشته باشند. مس رفسنجان بعد از گل گهر و سپاهان سومین خط حمله لیگ را دراختیار دارد و تراکتور نیز بهمراه نساجی ضعیف ترین خط دفاعی که تقابل مهاجمان مس با مدافعان تراکتور جذابیت خاص خودش را خواهد داشت. حال اینکه در این‌ بازی حساس کدام‌ تیم به هدفش برسد، باید منتظر ماند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bbbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نساجی در مصاف انتهای جدولی‌ها