تاریخ انتشار: 1400/09/19 23:11
فرار دیدنی عکاشه و اولین گل لیگ برتری؛
کد خبر: 28831

شبیه‌سازی گل سردار آزمون در مشهد (عکس)

مهاجم سرعتی شهر خودرو توانست در روز شکست تیمش، گلی تماشایی را به ثمر برساند.
شبیه‌سازی گل سردار آزمون در مشهد (عکس)

 قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر امروز در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داشت اما این اتفاق مهم برای شاگردان میثاقیان رخ داد؛ در تقابل شهر خودرو و گل‌گهر، در دقیقه 60 فرار مهاجم سرعتی مشهدی‌ها زمینه‌ساز گل برتری شهر خودرو شد اما کامبک سیرجانی‌ها، گل زیبای عکاشه را بی‌اثر کرد.

روی پاس در عمق دیدنی حسام پورهاشم، ابوالفضل عکاشه مهاجم سرعتی شهر خودرو با فرار هوشمندانه خود از کمند مدافعان گل‌گهر در موقعیت تک به تک با اکبر منادی قرار گرفت و با ضربه دقیق خود توانست دروازه این دروازه‌بان جوان را فرو بریزد تا این‌چنین اولین گل لیگ برتری خود را به ثمر برساند.

عکاشه که در این فصل در هوادار و شهر خودرو سابقه بازی دارد، هر زمان که در میدان بوده مهره خطرناکی در ترکیب مشهدی‌ها بوده و در دیدار هفته گذشته مقابل نساجی، غیبت او نیز به دلیل مصدومیت به چشم می‌آمد؛ با این‌حال عکاشه امروز زننده دومین گل فصل شهر خودرو بود، آن‌هم در شرایطی که روی نخستین گل مشهدی‌ها در دیدار با ذوب‌آهن هم او نقش‌آفرینی کرده بود.

جالب آن‌که یک دقیقه بعد از گلزنی مقابل گل‌گهر، عکاشه مجدداً در موقعیت مشابه گلی که به ثمر رساند قرار گرفت و با فرار عالی خود در مصاف تک به تک با دروازه‌بان گل‌گهر قرار گرفت اما این‌بار منادی ذهن‌خوانی کرد و نگذاشت در فاصله 2 دقیقه، عکاشه دبل کند و ستاره اول میدان نبرد شهر خودرو و گل‌گهر سیرجان شود.

گلی که عکاشه به گل‌گهر زد، شباهت زیادی به گل سردار آزمون در تقابل ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی داشت.

عکس: احمد هادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d99xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ فولاد پرحاشیه و عشق تساوی!/ شهر خودرو تنها راه نجات نکونام