تاریخ انتشار: 1400/09/20 01:49
کد خبر: 28820

شرط بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی از نگاه سرمربی پیشین سرخپوشان

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرخپوشان می‌توانند به کورس مدعیان بازگردد به شرط اینکه به یک موضوع اساسی توجه کنند.
شرط بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی از نگاه سرمربی پیشین سرخپوشان

حمید درخشان درباره تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی نسبتا بدی نبود و با احترام به تیم هوادار، پرسپولیس روی دو ضربه ایستگاهی غافلگیر شد و روی اشتباهات فردی گل خورد. وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد برگشتن به بازی سخت می‌شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس موفق شد گل اول را زود جبران کند ولی این موضوع برای گل دوم تکرار نشد. وقتی ترابی مصدوم و تعویض شد، تعادل بازی بهم خورد و باعث شد وقفه‌ای در به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس ایجاد شود. وقتی این شرایط به وجود می‌آید باید بازیکنان کیفیت‌‌شان را نشان داده و دیگر حق ندارند فرصت را از دست بدهند. این نشان می‌‌دهد، بازیکن باید خیلی بیشتر از اینها کار و ثابت کند که پرسپولیس خرید خوبی داشته است.

سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: هر کسی که در خط حمله بازی می‌کند، محکوم به گل زدن است و این وظیفه اوست. مهاجم حق ندارد خیلی موقعیت گل خراب کند. شاید یکی دو موقعیت که هدر می‌رود، طبیعی باشد ولی دیگر نه همه موقعیت‌ها! کار مهاجم خراب کردن موقعیت نیست و وظیفه‌اش گل زدن است. امیدوارم در بازی‌های بعدی فرصت‌های کمتری را از دست دهیم.

 

درخشان درباره فاصله پرسپولیس با صدر جدول گفت: مسئله خطرناکی الان وجود ندارد که نتوان جبران کرد. هنوز خیلی‌ از بازی‌ها مانده و پرسپولیس با حریفان اصلی‌اش بازی مستقیم دارد و می‌تواند جبران کند ولی به شرطی که شرایط گلزنی تیم تغییر پیدا کند و بهتر شود.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی این تیم تصریح کرد: جوان‌هایی که در خط دفاع بازی می‌کنند، باید دقت کنند که کمترین اشتباه را انجام دهند. هر اشتباهی می‌تواند به گل تبدیل شود. فکر می‌کنم دیگر بحث عدم هماهنگی نیست و بیشتر به تمرکز بازیکنان مربوط است. بازیکنان باید همدیگر را خوب درک کنند. ضربات اول و پوشش در دفاع خیلی مهم است تا حریف فرصت زیادی به دست نیاورد.

درخشان درباره اشتباهات حامد لک، گفت: لک دروازه‌بان خوبی است ولی باید روی تمرکز و تداوم عملکرد خوبش کار کند. از اینکه مدتی خوب بوده نباید اشباع شود. لک محکوم به این است که خوب بماند و روند سینوسی نداشته باشد. او گلر خوبی است و اگر همیشه در ثبات باشد، به تیم ملی هم می‌تواند دعوت شود. دروازه‌بان لازم است که ثبات داشته باشد. کلین‌شیت‌های پیاپی می‌تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: امیدوارم تیم بهتر شود. در هفته نهم و دهم دیگر نمی‌توان گفت بازیکن آماده یا هماهنگ نیست. این مسائل الان قابل درک نیست و تیم باید روان‌تر بازی کند. این تیم باید در مسابقه آینده بهتر از این بازی کند و کمتر اشتباهات فردی داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzz6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 درخشان: پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی نباید خودکشی کند!