تاریخ انتشار: 1400/09/20 12:44
کد خبر: 28808

آمار باورنکردنی از شماره 7 سابق استقلال

وینگر صنعت نفت آبادان وضعیت عجیبی را سپری می‌کند و در بازگشت دوباره به این تیم، ناکام در گلزنی بوده است.
آمار باورنکردنی از شماره 7 سابق استقلال

یکی از خریدهای پر سر و صدای استقلال در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم، حسن بیت‌سعید بود؛ بازیکنی که در بدو ورود به استقلال، شماره 7 فرهاد مجیدی را در اختیار گرفت و امیدوار بود بتواند خاطرات این مهاجم را برای آبی‌ها تکرار کند اما هیچگاه این اتفاق رخ نداد و عمر حضور بیت‌سعید در استقلال تنها نیم‌فصل بود و او در نیم‌فصل، به فولاد پیوست.

بیت سعید دوباره در فولاد اوج‌گیری کرد و توانست به روزهای خوبی خود برسد اما با گذشت بیش از 5 سال از آن روزها، شماره 7 سابق استقلال، نتوانسته روزهای خوبش در فولاد را در صنعت نفت آبادان تکرار کند؛ او در این فصل در 6 بازی برای صنعت نفت به میدان رفته که هیچگاه پایش به گلزنی باز نشده است.

فصل گذشته هم حسن بیت‌سعید 21 بازی با پیراهن صنعت نفت در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که در گلزنی ناکام بود؛ آخرین بار که او موفق به گلزنی شده، به هفته هجدهم لیگ نوزدهم باز می‌گردد که با لباس فولاد در مقابل سپاهان موفق به گلزنی شد و بعد از آن بازی دیگر او موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده است.

طلسمی به قدمت 35 بازی و 680 روز که باید دید چه زمانی شکسته خواهد شد و بیت‌سعید اولین گل خود با پیراهن صنعت نفت آبادان را چه زمانی به ثمر خواهد رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eggyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیت‌سعید: لیگ امسال عجیب است