تاریخ انتشار: 1400/09/21 14:48
کد خبر: 28760

درآمد و هزینه پرسپولیس ۳.۵ برابر استقلال در ۱۴۰۱

میزان درآمد، هزینه و دارایی‌های جاری دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مشخص شد، اعداد و ارقامی که با توجه به درآمدهای دو باشگاه در سال جاری قابل تامل است!
درآمد و هزینه پرسپولیس ۳.۵ برابر استقلال در ۱۴۰۱

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که امروز (یکشنبه) از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، در بخش بودجه شرکت های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۱ نام دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال به چشم می‌خورد که بر اساس آن میزان درآمدها و هزینه‌ها برآورد شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و هزینه های این شرکت نیز معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته ها معادل ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

استقلال

میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی استقلال معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لحاظ شده و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته‌ها معادل ۲۰ میلیون تومان است.

مقایسه استقلال و پرسپولیس

به این ترتیب درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه‌های این باشگاه ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و مجموع دارایی‌های جاری این باشگاه ۷۳۰ میلیون تومان بیش از شرکت ورزشی فرهنگی استقلال است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw5q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی 95 پس از باران برگزار می‌شود