تاریخ انتشار: 1400/09/22 08:52
کد خبر: 28730

استقلال - سپاهان/ جنگ سرد در سکوت کَر کننده آزادی

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند.
استقلال - سپاهان/ جنگ سرد در سکوت کَر کننده آزادی

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان باید در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در ابتدا با ۳ پیروزی شروع مقتدرانه‌ای در لیگ داشت، اما تا هفته هشتم در کسب پیروزی ناکام ماند به طوری که مجیدی رکورد ۵ تساوی پیاپی با استقلال را به نام خود به ثبت رساند.

استقلال در هفته نهم و در دیداری خارج از خانه موفق شدد با ۳ گل پیکان را شکست دهد تا با روحیه‌ای مضاعف رو در روی سپاهان قرار گیرد.

استقلالی‌ها به دنبال این هستند تا با کسب ۳ امتیاز دیگر برابر سپاهان جای خود را در جدول ارتقاء دهند. شاگردان فرهاد مجیدی اکنون با ۱۷ امتیاز کسب شده رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کردند.

از طرفی تیم سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر به شمار می‌رود. تیم محرم نویدکیا در هفته‌های گذشته نشان داده که در هر بازی به دنبال برد است.

همچنین سبک بازی شاگردان نویدکیا نشان داده که آن‌ها در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز ممکن پا به زمین می‌گذراند و سید حسین حسینی و خط دفاعی استقلال کار سختی را در پیش دارند.

استقلال در فصل گذشته هر ۲ دیدار را مقابل سپاهان واگذار کرده است و آخرین پیروزی آبی‌های پایتخت مقابل طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر به ۲ فصل پیش بر می‌گردد.

در حال حاضر سپاهان با ۱۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم قرار گرفته است.

بهترین گلزن استقلال تا هفته نهم کوین یامگا مهاجم آفریقایی آبی‌ها با ۳ گل زده است و در تیم رقیب هم دانیال اسماعیلی‌فر همانند یامگا تا قبل از دیدار ۲ تیم، ۳ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد

احتمال دارد محرم نویدکیا نیز سپاهان را با ترکیب زیر به زمین بفرستد:

کریستوفر کنت، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، رضا میرزایی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده

استقلال در این بازی وریا غفوری و آرش رضاوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در تیم سپاهان نیز سروش رفیعی که برای تولد فرزندش به کانادا رفته بود به ایران برگشته و در بازی با استقلال حضور دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beyge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال با ۴ غایب به مصاف سپاهان می‌رود