تاریخ انتشار: 1400/09/22 16:08
کد خبر: 28718

مجیدی: برای گل نخوردن پاداش می‌دهم/ از عملکرد هافبک‌های تیم بسیار راضی هستم

سرمربی استقلال گفت: همیشه بازی‌های استقلال و سپاهان حساس و جذاب بوده است. من فکر می‌کنم شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.
مجیدی: برای گل نخوردن پاداش می‌دهم/ از عملکرد هافبک‌های تیم بسیار راضی هستم

 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز دوشنبه، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: همیشه بازی‌های استقلال و سپاهان حساس و جذاب بوده است. من فکر می‌کنم شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

او درباره شایعه جدایی گابریل پین گفت:‌ لطفا به این اراجیف و روزنامه‌های دروغگو توجه نکنید. این مسائل برای من هیچ اهمیتی ندارد. من هر وقت با بازیکنان خود صحبت می‌کنم، می‌گویم می‌توانم به آن‌ها یک کلید موفقیت بدهم. من گفتم اگر می‌خواهید موفق باشید، باید تمام حرف‌ها و حدیث‌ها را دور بیندازید. من یک مسوولیت سنگین را قبول کردم که آن‌ها هم موفقیت استقلال و شادی هواداران است. آن‌هایی که راه تنها بودن را بلدند، در مسیر موفقیت‌شان جز خدا، به کس دیگری تکیه نمی‌کنند. در کادر فنی همکاری خوبی وجود دارد. ما کار بسیار سختی داریم و باید تمرین و تلاش زیادی داشته باشیم.

مجیدی درباره تقابل تیمش مقابل سپاهان گفت:‌ سپاهان تیم با کیفیتی است. ما برای پیروزی کار بسیار سختی داریم. من سعی کردم بعد بازی با پیکان تمرکز تیمم را روی بازی مقابل سپاهان بگذارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در رابطه با عملکرد ضعیف هافبک‌های استقلال در دادن پاس گل، خاطرنشان کرد: من از عملکرد هافبک‌های تیم بسیار راضی هستم. آن‌ها در بازی مقابل پیکان عملکرد خوبی داشتند.

مجیدی درباره حضور تماشاگران در استادیوم و مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد، تاکید کرد: استقلال با هوادارانش شکل می‌گیرد. من تنها در چند بازی به عنوان مربی در استقلال بودم که تماشاگر هم در استادیوم بود و در آن‌ بازی‌ها هم ما هیچ وقت شکست نخوردیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر هواداران به استادیوم برگردند.

او درباره تاکتیک هجومی استقلال در بازی‌های اخیر گفت: در چند بازی اول، آن چیزی که مد نظر من بود، اعمال نشد اما شما به عنوان مثال بازی مقابل صنعت نفت را ببینید که شرایط تغییر کرد. هواداران استقلال یک فوتبال هجومی می‌خواهند و مطمئن باشید در ادامه هم فوتبال هجومی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره تفکرات دفاعی آبی‌پوشان گفت: چیزی که برای من اهمیت دارد، این است که تیم من گل نخورد. من برای گل نخوردن تیم پاداش مد نظر قرار دادم. تیمی قهرمان می‌شود که گل نخورد. من در جلسه فنی قبل از بازی مقابل پیکان از کوین یامگا، رودی ژستد، دانشگر و یزدانی خواستم بلند شوند و بازیکنان به آن‌ها نگاه کنند. من به بازیکنان گفتم حضور این بازیکنان قدبلند در یک تیم بسیار ارزشمند است.  ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کردیم و موفق شدیم در بازی مقابل پیکان هم به نتیجه مورد نظر برسیم.

او در پایان درباره مشکلات زمین تمرین استقلال گفت: تنها دغدغه من زمین تمرین است که با وجود تمام تلاشی که باشگاه کرده است، کیفیت مطلوبی در زمین تمرین ندارد. آقای پین هم چند بار به من این مساله را گوشزد کرده است. یکی از مشکلات فوتبال ما زمین تمرین است امیدوارم این مساله در نیم فصل حل شود.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان، روز سه‌شنبه در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbanm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: بازیکنان باهوشی دارم که انتظارات را برآورده می‌کنند/هوادار در استادیوم باشد، بازیکن بیش‌تر تلاش می‌کند