تاریخ انتشار: 1400/09/23 14:54
کد خبر: 28669

بی‌اطلاعی باشگاه تراکتور از بیانیه مشترک پرسپولیس و همراهان

نام باشگاه تراکتور در بیانیه مشترک چند باشگاه علیه استقلال بدون اطلاع آن‌ها قرار داده شده است.
بی‌اطلاعی باشگاه تراکتور از بیانیه مشترک پرسپولیس و همراهان

 دیروز (دوشنبه) بیانیه‌ای با امضای باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن و نساجی در رابطه با پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر منتشر شد که باشگاه‌ها در این بیانیه علیه باشگاه استقلال موضع گرفتند. البته در این بیانیه به طور مستقیم نام باشگاه استقلال آورده نشده بود اما نشانه‌های داده شده در آن مستقیم به آبی‌های پایتخت اشاره می‌کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده بود: "به هیچ‌وجه برای باشگاه‌ها، قابل پذیرش نیست؛ مجوز بازی بازیکنی صادر شود، سپس به واسطه آن برای بعضی تیم‌های خاص این فرصت و مجال فراهم آید که در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب در زمین مسابقه، بتوانند خارج از آن، شرایط جدول رقابت‌ها را تغییر دهند.

این روزها شاهد فشار گسترده و سازمان یافته برای تحمیل این شرایط به لیگ و فدراسیون فوتبال در قالب ائتلافی از سوی اقلیتی از باشگاه‌ها، بعضی رسانه‌ها و همین‌طور بعضی فعالان شبکه‌های اجتماعی هستیم. اگر چنین تلاشی به نتیجه برسد، ضروری خواهد بود نهادهای قضایی کشور و نهادهای بین المللی فوتبال با ورود به موضوع مشخص سازند که مجموعه این سناریو، حاصل توطئه بوده است یا نه؟"

حالا با پیگیری ها از باشگاه تراکتور مشخص شد که این باشگاه در جریان بیانیه مشترک شش باشگاه نبوده و بدون اطلاع تراکتوری‌ها نامشان در بیانیه گنجانده شده است. پیش از این مس رفسنجان و ذوب‌آهن هم این موضوع را رد کرده بودند تا اکنون فقط نام پرسپولیس، گل‌گهر و نساجی در این بیانیه مانده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoqyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار تراکتور - مس رفسنجان