تاریخ انتشار: 1400/09/23 15:36
کد خبر: 28667

قوچان‌نژاد در رادار لیگ برتری‌ها؛ تجربه گوچی به کمک تیم یحیی می‌آید؟

رضا قوچان نژاد فوتبال خود را در ایران به پایان می‌رساند و چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس این بازیکن را زیر نظر دارند.
قوچان‌نژاد در رادار لیگ برتری‌ها؛ تجربه گوچی به کمک تیم یحیی می‌آید؟

پرسپولیسی‌ها در فصل جدید با مشکل فرصت‌طلب نبودن مهاجمان خود روبرو هستند. آن‌ها در آخرین بازی مقابل هوادار در حالی متوقف شدند که مهاجمان این تیم فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادند و اگر ضربه سر دقیقه (1+90) سیامک نعمتی با خوش‌شانسی گل نمی‌شد، دومین باخت فصل را مقابل تیم تازه لیگ برتری هوادار تجربه می‌کردند. یحیی گل‌محمدی که این روزها پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ تیمش به دلیل شکایت گابریل کالدرون آرژانتینی بسته است، به دنبال تقویت فاز هجومی تیم خود است.

پرسپولیس گوچی را می‌خواهد

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر تا زمان تعطیلات زمستانی لیگ فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند و رضا قوچان‌نژاد یکی از بازیکنانی است که نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. گوچی که در سال‌های گذشته بارها اسمش برای حضور در فوتبال ایران مطرح شده بود، تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد فوتبال خود را در ایران به پایان برساند. یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان مدنظرش برای تقویت فاز هجومی سرخپوشان، رضا قوچان‌نژاد، زننده تنها گل ایران در جام جهانی 2014 برزیل است. گوچی 34 ساله هم بدش نمی‌آید فوتبال خود را در پرسپولیس به پایان برساند. برای جذب قوچان‌نژاد اولین چالش مدیران پرسپولیس، باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم است. آن‌ها در انتقال بخشی از پول کالدرون مشکل دارند و چند هفته‌ای هست که نتوانسته‌اند از دو بازیکن تاجیکستانی که به تازگی جذب کرده‌اند هم در ترکیب خود استفاده کنند. باید دید در صورت پیوستن گوچی به پرسپولیس، تجربه او به کمک تیم یحیی می‌آید یا معضل فرصت طلب نبودن مهاجمان پرسپولیس در این فصل، همچنان ادامه دارد. 

فولاد و تراکتور مشتریان دیگر قوچان‌‎نژاد

فولادی‌ها فصل را با عبدالله ویسی آغاز کرد و خیلی زود بعد از کسب نتایج ضعیف همراه با او، جواد نکونام را دوباره به اهواز برگرداندند تا او در ادامه فصل هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد. نکونام در بازگشت به فولاد شروع خوبی داشت اما در سه بازی آخر این تیم متوقف شده است. او می‌خواهد فاز هجومی تیم خود را تقویت کند و رضا قوچان‌نژاد که سابقه بازی با نکونام را هم در کارنامه دارد، مدنظر سرمربی فولادی‌ها است.

علاوه بر پرسپولیس و فولاد، تراکتور دیگر تیمی است که گوچی را می‌خواهد. تبریزی‌ها این فصل نتایج خوبی نگرفته‌اند و مثل چند فصل اخیر، سرمربی خود را هم در نیم‌فصل اول تغییر داده‌اند. آن‌ها که در گذشته ملی‌پوشانی نظیر مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی را در ترکیب خود داشته‌اند، در تلاش هستند تا برای حل مشکل گلزنی خود گوچی را به تبریز بیاورند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq5yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن تراکتور به تیم فولاد پیوست