تاریخ انتشار: 1400/09/25 02:28
کد خبر: 28586

پیروانی: پرداخت قسط سوم کالدرون از دست باشگاه خارج بود

افشین پیروانی می‌گوید که پرداخت قسط سوم گابریل کالدرون از دست این باشگاه خارج بوده است.
پیروانی: پرداخت قسط سوم کالدرون از دست باشگاه خارج بود

سرپرست پرسپولیس با اشاره به اینکه پنجره پرسپولیس به گفته مدیران این باشگاه روز جمعه بازخواهد شد، گفت: آقای صدری روز گذشته هم قول دادند که انشاالله پنجره تا آخر هفته باز می‌شود. امروز آقای گل‌محمدی هم گفتند که ما سه هفته گذشته بود که تاجیک ها را آوردیم و دنبال این بودیم که زود به تیم ما ملحق شوند ولی واقعا از ید و اختیار مربی و بازیکن و باشگاه خارج است. این پول تهیه شده و به هر طریقی واریز شده و این هم جزو عجایب است که مربی های قبلی بوده‌اند که مبالغ بیشترس داشته‌اند و واریز شد و بلافاصله پنجره باز شد. اینکه پول واریز شود و ریجکت شود و برگشت بخورد و دوباره از طریق دیگری برود، این بحث مشکلات ارزی است که باعث شده پنجره باز نشود و ما هم دوست داریم هر چه زودتر پنجره باز شود و با حداکثر توانمان و تمام بازیکنانمان بتوانیم لیگ را ادامه بدهیم.

او در مورد وعده صدری در این خصوص عنوان کرد: انشاالله که پنجره تا جمعه باز شود. مطمئنا کارهایی صورت گرفته که انشاالله تا جمعه پنجره باز شود.

وی در پایان راجع به شایعه جدایی بازیکنان تاجیک اظهار داشت: هیچ دلخوری از سوی بازیکنان تاجیک وجود ندارد و هیچ دلخوری بروز نداده‌اند و تمریناتشان را ادامه می‌دهند و می‌دانند که همه تلاش می‌کنند. من مدتی قبل با یکی از نماینده های مجلس هم صحبت کردم و گفتم پول آماده است و اگر راهکاری دارید کمک کنید که پنجره ما به هر طریقی باز شود؛ جوابی داده بودند که من در پاسخ آن دوستمان این صحبت را کردم. از اختیارات باشگاه و بازیکن و مربی خارج است و این بحث تحریم ها است. اتفاقی است که باید خیلی تلاش صورت بگیرد که همه دوستان هم زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند که انشاالله پنجره باز شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr9yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس بدهی کالدرون را از AFC می‌دهد؟