تاریخ انتشار: 1400/09/27 21:44
برای فوتبال اینجا هستیم، نه باختن؛
کد خبر: 28467

پیوس: گل‌گهر می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا به تمجید از کیفیت فوتبالی تیم امیرقلعه نوی پرداخت.
پیوس: گل‌گهر می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد

فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر در جام حذفی که روز آینده برگزار می‌شود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: از تیم گل‌گهر خاطرات خیلی خوبی دارم. در سال 88 در خدمت این تیم بودم. تیم بومی و خیلی خوبی درست کردیم و در نیم فصل تیم دوم جدول شدیم. آن موقع ساختار نداشتیم ولی تیم خیلی خوبی داشتیم و مدیرعامل وقت خبر از برنامه‌ریزی برای آینده می‌داد که الان که آمدم خیلی خوشحال شدم که می‌بینم امکانات خیلی خوبی دارند.

بخش بعدی صحبت های او در مورد گل گهر بود: بازی سخت و مشکلی داریم، گل‌گهر یک تیم خیلی خوب و قوی‌ست و جزو چند تیم پرطرفدار و فوتبال بلد و تاکتیک‌پذیر و سختکوش است و همه‌چیز تحت اختیار کادر فنی و امیر قلعه‌نویی است.تیم خیلی خوبی‌ست و تیمی است که می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، هم جوان و بازیکنان با تجربه و خیلی خوبی داریم.

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس در مورد جریان بازی نیز حرف زد و گفت سعی می‌کنیم فردا یک بازی زیبا و رو به جلویی بازی کنیم تا مردم لذت ببرند و هم ما که روی نیمکت هستیم بتوانیم بازی تاکتیک‌پذیر و رو به جلو بازی کنیم. می دانیم تیم حریف هم در کناره‌ها خوب هستند و هم مرکز زمین در ضربات آخر واقعا خوب کار می‌کنند. تاکتیک‌های خیلی خوبی دارند و نقاط ضعف‌شان را شناسایی کردیم و سعی می‌کنیم حمله‌های خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: ما تیم لیگ یک هستیم و غرض این است که فردا جوانان را بازی دهیم تا ان‌شاءالله هم جلوی دید باشند و آنهایی که می‌بینند بپسندند و بتوانیم سال‌های بعد باشگاه این‌ها را بفروشد و هزینه خوبی برای باشگاه باشند. آمدیم فوتبال بازی کنیم و نه برای باختن. آمدیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و فوتبال زیبایی را برای هواداران و مردم انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq5mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی‌های اخباری همچنان ادامه دارد/پیوس در اندیشه مدعی شدن
شهرداری آستارا ۰-۰ سایپا؛

پیوس از سد دفاعی یاران کرم پور عبور نکرد!
شهرداری آستارا ۰-۰ شمس آذر قزوین؛