تاریخ انتشار: 1400/09/27 23:49
کد خبر: 28463

بیانیه باشگاه گل‌گهر در پی محکومیت از سوی کمیته انضباطی فداسیون فوتبال

پس از چندین روز کشمکش و بحث و مجادله درباره حضور اریک بوکوم بایناما بازیکن گابنی گل گهر در سه دیدار لیگ برتر مقابل تیم‌های استقلال، پیکان و سپاهان، سرانجام کمیته انضباطی پنجشنبه هفته گذشته رای خود را صادر و دیدارهای تیم سیرجانی را سه بر صفر به سود رقبا اعلام کرد.
بیانیه باشگاه گل‌گهر در پی محکومیت از سوی کمیته انضباطی فداسیون فوتبال

 باشگاه گل‌گهر ۷۲ ساعت پس از رای کمیته انضباطی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

باشگاه گل گهر سیرجان در طول دوران حیات خود با نگاه ویژه به توسعه ورزش، مجموعه‌ای دور از جنجال و هیاهو بوده است.

در پاسخ به کلیه تماس‌ها، شایعات، گفته ها و نقل قول های احتمالی؛ باشگاه گل گهر تاکید می‌کند که احقاق حق خود پس از رای اخیر کمیته محترم انضباطی را تنها از مجاری قانونی دنبال خواهد کرد و به وجود عدالت در فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف و سایر مراجع رسیدگی کماکان امیدوار است.

لازم به ذکر است آنچه که در مورد پرونده بازیکن گابنی استخدام شده در باشگاه گل گهر رخ داده، شامل عوامل پیچیده ایست که هزینه‌ای غیر ضروری را بر مدیریت باشگاه تحمیل کرده است. حال آنکه این باشگاه و عوامل اجرایی به شهادت مکاتبات رسمی و جلسات خود به دنبال کشف حقیقت در مورد این بازیکن و به کار گیری او از راه قانون بوده و هرگز تخطی عدول از آنچه که سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای تعیین صلاحیت بازیکنان خارجی در نظر گرفته، نبوده و به همین دلیل این بازیکن دیرتر از حد معمول به جمع نفرات اضافه شده است.

اگر در این مسیر  اشتباهاتی هم رخ داده و اطلاعات غلطی نیز از طریق کارگزار رسمی خارجی بازیکن یا فدراسیون گابن سهوا (یا عامدانه) باعث بروز اتفاقاتی در جریان عقد این قرارداد(با باشگاه) شده که مورد تایید ما نیست.

با این حال باشگاه گل گهر در تمام مکاتبات موجود خود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعیین وضعیت بازیکن و بررسی شرایط او مبنی بر صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران را داشته و در مکاتبه با فدراسیون فوتبال گابن قصوری متوجه این مجموعه نیست چرا که در صدور کارت بازی چیزی جز استعلام و شارع قانون مد نظر ما نبوده است.

انتظار می‌رود با توجه به لزوم انجام رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران در شرایط عادلانه به حکم کمیته محترم انضباطی بازنگری شود.

در شرایطی که گل گهر با احساس تضییع حق، روندهای قانونی را در پی خواهد گرفت تاکید می‌کنیم که نگاه ویژه و عدالت محور به فوتبال در فدراسیون شهاب‌‍الدین عزیزی خادم منجر به اصلاح امور جاری در کل و صد البته بررسی‌های دقیق‌تر و اعلام آرای منصفانه در کلیه پرونده‌ها اعم از این پرونده و سایر موارد خواهد شد.

 در پایان تاکید می‌کنیم که  باشگاه گل گهر بدون هیاهو از ظرفیت قانونی پیش بینی شده برای اثبات حقانیت خود استفاده خواهد کرد و بدین وسیله از رسانه‌ها و علاقمندان و هواداران فوتبال انتظار داریم که در د آرامش و بدون فضا سازی در این مسیر به ایجاد  رقابت عادلانه  در فوتبال کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozamo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خلیفه اصل اسیر تاکتیک دفاعی چوکا
استقلال خوزستان؛