تاریخ انتشار: 1400/09/28 15:20
کد خبر: 28447

مروری بر سیر نزولی حامد لک درون دروازه پرسپولیس

حامد لک که فصل گذشته در قامت یک خرید درخشان و غیرمنتظره، مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا هنرنمایی کرد و مورد تحسین قرار گرفت، این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. او پارسال کمتر حاشیه داشت و بیشتر به متن می‌پرداخت. هر چه جلوتر رفتیم اما لک از متن کاست و به حواشی پرداخت.
مروری بر سیر نزولی حامد لک درون دروازه پرسپولیس

در این مطلب 1+8داستان حاشیه‌ای آقای شماره 81را مرور می‌کنیم؛ به این امید که او هر چه زودتر به‌خود بیاید و شرایط مطلوب فصل گذشته را بازبیابد.

 

توپ‌جمع کن تبریز

در حاشیه بازی برگشت فصل گذشته پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز، حامد لک با توپ‌جمع‌کن پشت دروازه دچار درگیری لفظی شد. او در این مشاجره از الفاظ زشتی استفاده کرد که از قضا توسط دوربین روشن گوشی‌های موبایل ضبط شد. این پرونده سر و صدای زیادی به‌وجود آورد. اگرچه در ادامه همان بازی لک به سمت توپ‌جمع‌کن رفت و از او عذرخواهی کرد، اما این داستان بازتاب منفی بسیار زیادی داشت و خیلی‌ها از گلر پرسپولیس انتقاد کردند.

 

استوری عجیب

حامد لک که از زمان حضور در پرسپولیس سعی کرده بود مصاحبه‌ها و نیز فعالیت‌های مجازی‌اش را کنترل کند و تنها روی مسایل فنی متمرکز شود، بعد از حواشی بازی فصل گذشته با فولاد استوری بسیار عجیبی علیه مهدی هاشمی‌نسب منتشر کرد. البته که هواداران کم‌سال از چنین کارهایی استقبال می‌کنند، اما این با سیاست حاشیه‌گریزی گلر سرخ‌ها در تعارض بود.

 

درگیری با کریم باقری

در پرسپولیس همه عادت دارند توپ و تشرهای کریم باقری را تحمل کنند، چرا که هم حفظ حرمتش واجب است و هم معمولا حرف بیراه نمی‌زند. با این حال حامد لک یک‌بار در این زمینه دچار اشتباه شد و نزدیک بود تاوان سنگینی بدهد. سنگربان سرخ‌ها در حاشیه آخرین بازی فصل گذشته برابر پیکان واکنش تندی به یک تذکر کریم باقری نشان داد و باعث شد مربی قرمزها قید حضور در مراسم را بزند. با افشای این ماجرا فشار زیادی در شبکه‌های اجتماعی متوجه لک شد و حتی می‌گفتند ممکن است او از تیم جدا شود، اما نهایتا با عذرخواهی لک غائله ختم شد.

 

وقت‌کشی مقابل الهلال

یکی از کابوس‌وارترین شب‌های تاریخ پرسپولیس، همین چند‌ماه پیش با شکست 3 بر صفر این تیم برابر الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. در آن بازی پرسپولیس به شکل عجیبی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. بدتر از همه اینکه در میانه‌های نیمه دوم حامد لک به قصد اتلاف وقت تمارض کرد و روی زمین افتاد. هواداران این نوع رفتار را اصلا نپسندیدند و آن را مصداق «خود تحقیری» دانستند. لک کلا هر از گاهی به عادت قدیمی‌اش یعنی وقت‌کشی برمی‌گردد و انگار یادش می‌رود در چه تیمی مشغول بازی است.

 

درگیری با سیامک نعمتی

لک در جریان بازی با الهلال یک درگیری تند لفظی هم با سیامک نعمتی پیدا کرد که صحنه عجیب و آزاردهنده‌ای بود. بعد از این اتفاق یحیی گل‌محمدی نعمتی را از زمین بیرون کشید.

 

داستان نیمکت‌نشینی

لک در این فصل کار را به جایی رساند که یحیی گل‌محمدی حتی ناچار شد او را نیمکت‌نشین کند. این تصمیم بعد از عملکرد ضعیف گلر سرخ‌ها در دیدار با آلومینیوم اراک اتخاذ شد. با این حال لک خوش‌شانس بود که بوژیدار رادوشوویچ هم درون دروازه عملکرد خوبی نداشت و دوباره نوبت به حضور خودش درون دروازه رسید.

 

اشتباه بازی با نفت آبادان

 در دقیقه 85بازی با نفت آبادان و در شرایطی که پرسپولیس تنها با یک گل از حریف پیش بود، حامد لک در مهار یک پاس به عقب بسیار ساده و آرام دچار مشکل شد. توپ از زیر پای او در رفت و چیزی نمانده بود وارد دروازه شود، اما با خوش‌اقبالی لک این اتفاق رخ نداد. اگرچه در ثانیه‌های پایانی همان بازی لک یک موقعیت عالی گلزنی را از حریف گرفت، اما چنین اشتباهی باعث تردید افکار عمومی در مورد او شد.

 

گل دوم هوادار

با مرور تصاویر آهسته اینطور به‌نظر می‌رسد که گل دوم هوادار به پرسپولیس «هند» بوده و مهاجم حریف با دست به توپ ضربه زده است. با این حال خروج لک از دروازه در این صحنه اشتباه و برای مهار توپ ناکافی بود. به‌طور کلی لک اخیرا در خروج‌ها متزلزل عمل می‌کند. جالب‌تر اینکه او در جریان بازی به هند بازیکن حریف اعتراض نکرد و گویا اصلا متوجه آن نشد. در میکس‌زون اما حامد گفت: «اعتراض نکردم که کارت نگیرم.» این در حالی است که او متخصص دریافت اخطارهای مفت به‌حساب می‌آید و درست چند روز بعد از این مصاحبه هم یک کارت زرد بی‌مورد دیگر گرفت!

 

اتفاقات بازی با پیکان

تزلزل لک درون دروازه پرسپولیس در بازی با پیکان هم ادامه یافت. او پیش از گل اول پرسپولیس با اشتباهی مرگبار توپ را به بازیکنان پیکان سپرد و بسیار خوش‌شانس بود که آنها از این موقعیت استفاده نکردند. گل شدن آن توپ شاید می‌توانست کل روند بازی را عوض کند. اواخر بازی هم لک یک پنالتی بی‌مورد داد که می‌رفت برای قرمزها گران تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk95j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیپ های دردسرساز به لک!