تاریخ انتشار: 1400/09/30 12:24
کد خبر: 28344

بازگشت موفق پهلوان به میانه زمین

احسان پهلوان پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش نمایش موفقی در جام حذفی داشت.
 بازگشت موفق پهلوان به میانه زمین

یکی از نکات قابل توجه ترکیب پرسپولیس، حضور احسان پهلوان در ترکیب بود. او در بازی‌های ابتدایی فصل با نمایشی نه چندان دلچسب نیمکت نشین شده بود و برای حضور در میدان می‌جنگید. پهلوان در هفته ششم و مقابل صنعت نفت بالاخره از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی با بدشانسی در همان نیمه اول مصدوم شد و با برانکارد از زمین خارج شد.

هافبک سرخ‌ها چهار هفته بعدی لیگ را از دست داد و طی روزهای گذشته برای بازگرداندن خود به شرایط مسابقه تلاش می‌کرد. شماره 14 قرمزها مقابل ویستا توربین به عنوان وینگرچپ از ابتدا به میدان رفت و نمایش مطلوب و تاثیر گذاری در این مسابقه داشت.

پهلوان 42 پاس با دقت 86 درصدی به هم‌تیمی‌هایش داد که دو تای آنها پاس کلیدی محسوب می‌شد. اوج نمایش پهلوان اما دو دقیقه پیش از تعویض شدنش بود که پرسپولیس برای باز کردن قفل دروازه ویستا تلاش می‌کرد و این بازیکن با سانتر دقیقش از سمت چپ باعث شد شریفی گل نخست بازی را بزند و بعد از از آن گل‌های بعدی یکی پس از دیگری از راه برسند‌.

بازگشت او به مستطیل سبز و ترکیب سرخ‌ها با پاس گل همراه بود اما پهلوان از این پس کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب قرمزها در لیگ دارد. او باید با وینگرهای آماده‌ای مثل ترابی، امیری، عالیشاه و سیامک نعمتی رقابت کند و شاید همین فضای رقابتی باعث شود پهلوان و دیگر هافبک‌های پرسپولیس بالاترین کیفیت ممکن را از خود نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzol6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ابهام در همراهی سیدجلال و پهلوان در مسجدسلیمان