تاریخ انتشار: 1400/10/01 01:23
کد خبر: 28322

استقلال، به دنبال ارائه فوتبالی نتیجه‌گرا

فرهاد مجیدی دو جام حذفی به هواداران باشگاه استقلال بدهکار است و به همین دلیل قبل از بازی تأکید داشت که جام حذفی را جدی خواهد گرفت.
استقلال، به دنبال ارائه فوتبالی نتیجه‌گرا
 با این وجود مجیدی در دیدار برابر نود ارومیه سعی کرد تعدادی از بازیکنانی که کمتر در لیگ به آنها فرصت بازی رسیده را میدان بدهد و آنها را هم محک بزند اما آنها با عملکرد خود نشان دادند نیمکت‌نشینی آنها بی‌دلیل نبوده. این اتفاق استقلال را تا آستانه حذف از جام حذفی پیش برد و می‌توانست تاوان سنگینی برای مجیدی داشته باشد. پس از بازی مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی اذعان داشت که به شاگردانش گوشزد کرده که در صورت دست کم گرفتن حریف به مشکل برخواهیم خورد ولی اینکه چرا بازیکنان استقلال به حرف مجیدی توجهی نداشتند، باز به سرمربی این تیم برمی‌گردد که نتوانسته آنها را مجاب به انجام این کار کند.
نود ارومیه با نمایش خوب خود در برابر حریف سرشناس خود نشان داد که تیمی از پیش بازنده نیست. اینکه روی حداقل فرصت توانست دروازه استقلال را بگشاید، مشکلی است که مجیدی را شاید به فکر فرو برده باشد زیرا این تیم در این فصل نشان داده به دنبال ارائه فوتبالی نتیجه‌گرا است و اگر در لیگ با کوچکترین موقعیت دروازه این تیم باز شود، با مشکل مواجه خواهد شد.
عملکرد خط دفاع استقلال تا به اینجای رقابت‌ها خوب به نظر می‌رسد و مجیدی بهتر است در دیدارهای لیگ دست به تغییرات در خط دفاع خود نزند و از چشمی که نشان داده در این پست دفاع قابل اعتمادی نیست، استفاده نکند. استقلال در این دیدار نشان داد در گلزنی با مشکل مواجه است و فرصت سوزی‌های این تیم می‌توانست با از دست دادن یک جام برای آنها تمام شود. آنچه نشان می‌دهد استقلال به یک تمام‌کننده احتیاج دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj8xj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد