تاریخ انتشار: 1400/10/01 01:46
کد خبر: 28321

درس استقلال به پرسپولیس در روز انتشار یک خبر خوب

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان گل‌محمدی از صعود دشوار آبی‌پوشان در جام حذفی درس خوبی گرفتند.
درس استقلال به پرسپولیس در روز انتشار یک خبر خوب

جواد منافی در خصوص پیروزی 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی همیشه برای باشگاه‌های بزرگ سورپرایز است و پرسپولیس هم می‌دانست بازی سختی مقابل حریف دسته اولی خواهد داشت به ویژه که استقلال مقابل نود ارومیه به مشکل خورد و با دشواری صعود کرد. شاگردان مجیدی درس خوبی به پرسپولیس دادند تا بدانند بازی آسانی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: در نیمه اول ویستا توربین فشرده بازی کرد و تمام روزنه‌ها را بسته بود و بازیکنان پرسپولیس نتوانستند موقعیت صددرصدی خلق کنند. پرسپولیس در نیمه دوم در زمان مناسبی به گل رسید و دو گل در فاصله کم باعث شد شیرازه حریف به هم بریزد و سرخپوشان گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانند و با آرامش بیشتری بازی کنند. بازیکنان ویستا توربین بعد از گل دوم بازتر بازی کردند و پرسپولیسی‌ها راه سختی برای رسیدن به دروازه این تیم نداشتند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص استراحت بازیکنان اصلی مقابل ویستا توربین عنوان کرد: با توجه به فشردگی مسابقات کادرفنی پرسپولیس تصمیم درستی گرفت و به بازیکنان اصلی استراحت داد. بازیکنان جایگزین هم خیلی خوب بازی کردند. شجاعی و شریفی که در لیگ کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند روز خوبی داشتند و با گلزنی عملکرد خوبشان را تکمیل کردند.

«پس از مدت‌ها یک خبر خوب شنیدیم». منافی با بیان این جمله تصریح کرد: بالاخره پس از چند وقت پنجره پرسپولیس باز شد و باعث خوشحالی هواداران شد. این اتفاق می‌تواند باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان و کادرفنی تیم شود. کادرفنی از این به بعد می‌تواند از بازیکنان تاجیکی که جذب کرده استفاده کند. در پست‌های دیگر هم این تیم باید تقویت شود چون علاوه بر لیگ و جام حذفی بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا انتظار این تیم را می‌کشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها در جدول پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول برسد؟ گفت: در حال حاضر پرسپولیس با صدر جدول 3 امتیاز اختلاف دارد و می‌تواند این فاصله را جبران کند. مهم این است که سرخپوشان نباید در تهران امتیاز از دست بدهند و باید امتیاز کامل بازی‌های خانگی را کسب کنند. بازی با ذوب‌آهن می‌تواند یکی از مهمترین دیدارهای پرسپولیس باشد و با توجه به امتیازاتی که به استقلال و سپاهان دادند، پرسپولیس بازی روز جمعه با ذوب آهن را باید خیلی جدی بگیرد چون دیگر فرصت جبران نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoqkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با سبقت از استقلال به دربی رسید