تاریخ انتشار: 1400/10/01 22:17
کد خبر: 28291

برنامه‌ مفصل پرسپولیس برای جام حذفی

یحیی گل‌محمدی در دو فصل قبل دو جام حذفی را فدای لیگ برتر کرد اما ظاهراً در فصل جاری قرار است این جام ماجرای دیگری برای پرسپولیس داشته باشد.
برنامه‌ مفصل پرسپولیس برای جام حذفی
 دو فصل قبل برابر استقلال در حالی که تا آخرین دقایق بازی از استقلال پیش بودند، موفق به حفظ نتیجه نشدند تا در ضربات پنالتی بازی را واگذار کنند. در فصل قبل نیز گل‌محمدی برای جلوگیری از تبعات شکست در دربی جام حذفی دست به بازی محتاطانه برابر استقلال زد و در آخر یک بار دیگر در ضیافت پنالتی‌ها در مقابل شاگردان مجیدی شکست را پذیرا شد. یحیی دو جام حذفی به هواداران باشگاه پرسپولیس بدهکار است و از همین رو به نظر می‌رسد تصمیم گرفته این بدهکاری را در فصل جاری جبران کند.
پرسپولیس در مقابل ویستا توربین یک بازی خوب از خود در اولین گام در جام حذفی به نمایش گذاشت و به نوعی می‌شد این دیدار را تمرینی برای برنامه‌های تاکتیکی کادر‌فنی این تیم به حساب آورد تا پرسپولیسی‌‌ها با این برد پرگل روحیه مضاعفی برای ادامه فصل پیدا کنند. علیرضا ابراهیمی در این دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفت و نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. ابراهیمی این توانایی را دارد که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. علی شجاعی که پس از مدت‌ها دوباره به طور ثابت برای پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان رفت یکی از خوب‌های این تیم در مقابل ویستا توربین بود. استفاده دوباره از او در این پست می‌تواند بار هجومی پرسپولیس را در جناح چپ افزایش بدهد. محمد شریفی جوان با بازی خوب خود جواب اعتماد کادرفنی را به خوبی داد. عیسی آل کثیر که در طول فصل جاری به نظر می‌رسید از فرم ایده‌آل به دور است، با بازی خوبی که برابر تیم ویستا توربین انجام داد، هواداران را امیدوار کرد تا شاهد درخشش دوباره عیسی در بازی‌های پیش رو باشند.
در این دیدار گل‌محمدی به تعدادی از بازیکنان خود که به طور فیکس در این فصل به میدان رفتند استراحت داد که نشانگر دست پر گل‌محمدی در آینده می‌تواند باشد و یحیی در پست‌های مختلف بازیکنان خوب و توانمندی دارد که حتی قابلیت بازی در چند پست را هم دارا هستند. پرسپولیس با این کلونی برای این فصل برنامه‌های مفصلی برای جام حذفی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq5qp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل‌محمدی: به نقل و انتقالات فکر نمی‌کنیم/ می‌توانستیم از استوکس غرامت هم بگیریم