تاریخ انتشار: 1400/10/02 03:24
کد خبر: 28276

درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت‌تر است/ تیم گل‌محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است هر فردی که به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود، کار خیلی سختی در پیش خواهد داشت.
درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت‌تر است/ تیم گل‌محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد

حمید درخشان درباره احتمال تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس،‌ اظهار داشت: صدری زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید از وی تشکر کرد. صدری تلاش کرد تا بتواند تیم را در ثبات خوبی نگه دارد اما وضعیت پرسپولیس به شکلی است که هرکسی مدیرعامل شود، کار خیلی سختی در پیش  دارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا گزینه نهایی مدیریت این باشگاه است، عنوان کرد: اجازه بدهید تا وقتی چیزی قطعی نشده، درباره افراد صحبت نکنیم. مسئله‌ مشخص این است که باید از مدیرعامل جدید و هرکسی که می‌تواند به تیم کمک کند، حمایت کنیم تا آرامش به پرسپولیس برگردد. مدیرعامل بعدی کار خیلی سختی در پیش دارد و باید در این وضعیت تیم را از لحاظ مالی پشتیبانی کند. مدیریت در پرسپولیس کار خیلی است و هرکسی که می‌‌آید باید بداند کارش از اداره یک وزارتخانه هم سخت‌تر است.

درخشان درباره وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی 4 گله مقابل ویستا توربین در جام حذفی، گفت: وضعیت تیم خوب است و ان‌شاءالله این روند تداوم داشته باشد. بازی با ذوب‌آهن، راحت نیست. مطمئناً ذوب‌آهن تیم خوبی است. این تیم بسته بازی می‌کند تا بتواند در ورزشگاه آزادی یک امتیاز بگیرد ولی حواس پرسپولیس باید جمع باشد که دیگر بیهوده امتیاز از دست ندهد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس نیز فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k9k7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی از نگاه سرمربی پیشین سرخپوشان