تاریخ انتشار: 1400/10/03 11:12
کد خبر: 28209

استقلال فریب جایگاه حریفش را نخورد/اتفاق بازی قبل نباید تکرار شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم برابر شهرخودرو نباید فریب جایگاه حریف مشهدی در جدول رده بندی را بخورد.
استقلال فریب جایگاه حریفش را نخورد/اتفاق بازی قبل نباید تکرار شود

سعید لطفی در خصوص پیروزی پرانتقاد استقلال برابر نود ارومیه در ضربات پنالتی از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: تیم هایی که بی نام و نشان هستند مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند. نود ارومیه هنر دفاع کردن را به خوبی بلد بود و توانست با کار دفاعی اش، استقلال را عذاب بدهد.

وی ادامه داد: تیم استقلال تغییرات زیادی در این دیدار داشت. آنها نسبت به بازیهای قبل عملکرد بهتری داشته و روان تر بازی کردند و به اعتقاد من بازی مقابل نود ارومیه جذاب تر از دیدار برابر سپاهان بود.

مدافع پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشت و نباید در برابر نود ارومیه کارش به ضربات پنالتی و وقت اضافه کشیده می شد اما در مجموع گردش توپ خوبی داشت و توانست به گل هم دست پیدا کند. اما آنچه نگران کننده بود عجولانه بازی کردن نفرات استقلال بود. آنها احساسی عمل می کردند و برای رسیدن به گل فقط توپ ها را از جناحین به روی دروازه حریف ارسال می کردند و برنامه دیگری برای به دست آوردن پیروزی نداشتند.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: نود ارومیه نقاط ضعف استقلال را به خوبی شناخته بود و توانست از همان جا به استقلال گل هم بزند. فضای خوبی به بازیکن داده شد و بازیکن این تیم از اشتباه مدافع استقلال سود برد و دروازه آبی پوشان را باز کرد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص صحبت های بعد از بازی فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه به ۷ بازیکنش استراحت داده تا دچار مصدومیت نشوند گفت: تغییرات خوب بود اما با تمام احترامی که برای نظر مجیدی قائلم نمی توانم این موضوع را بپذیرم. ما هنوز در ابتدای راه لیگ هستیم و اگر قرار باشد از الان نگران مصدومیت باشیم شرایط در دیدارهای آینده برای استقلال سخت تر خواهد شد.

وی در مورد دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر شهر خودرو مشهد افزود: نباید به جایگاه تیم شهر خودرو نگاه کرد. آنها مشکلات درون تیمی دارند که باید هر چه زودتر برطرف بشود. اما به طور حتم مقابل استقلال با تمام توان پای به میدان خواهند گذاشت. شهرخودرو جزو ۷ تیم فوتبال کشور ماست که فوتبال خوبی را ارائه می کند. آنها یک بازیکن جوان به نام صادق صادقی دارند که استثنا است و می تواند برای استقلال دردسر ساز شود. بنابراین آبی پوشان باید بازی قابل قبولی از خود ارائه داده و بتوانند با کسب ۳ امتیاز این دیدار صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkoyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات پیرامون آبی پوشان