تاریخ انتشار: 1400/10/03 14:42
ادعای مالک شهرخودرو؛
کد خبر: 28198

پنجره پرسپولیس را ببندم تهمت می شنوم/ ۱۶ میلیارد طلب دارم

مالک باشگاه شهرخودرو از طلب ۱۶ میلیاردی پرسپولیس به این باشگاه می‌گوید.
پنجره پرسپولیس را ببندم تهمت می شنوم/ ۱۶ میلیارد طلب دارم

 فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص طلب این باشگاه از پرسپولیس بابت اتفاق یحیی گل‌محمدی به این تیم توضیح داد: ما دو فصل پیش آقای گل‌محمدی را با رقم شش میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس انتقال دادیم که مدیر وقت آقای انصاری‌فرد ۱.۵ میلیارد را نقدا پرداخت کرد  و ۴.۵ میلیارد را در دو فقره چک ۲.۲۵۰ میلیاردی به یک ماه بعد و یک ماه بعدتر از آن به ما دادند.

 

وی افزود: ما کاملا مخالف این قضیه بودیم و خودمان در کورس قهرمانی بودیم و با آقای گل‌محمدی خیلی خوب نتیجه می‌گرفتیم ولی آن زمان اصرار زیادی شد که آقای گل‌محمدی به پرسپولیس برود. این چک ها صادر شد و تا امروز پرسپولیس چهار مدیر عوض کرده که اول آقای انصاری‌فرد بودند و بعد آقای رسول پناه و بعد آقای سمیعی و الان هم آقای صدری و فقط آقای سمیعی صادق بودند چون با من جلسه گذاشتند و گفتند سلام علیکم ما پول نداریم بدهیم و ما هم تشکر کردیم. فرق آقای سمیعی با دیگران این بود که صادقانه گفتند نداریم و ما هم گفتیم ممنون و یک ناهار و میوه خوردیم و تمام شد.

 

مالک شهرخودرو با اشاره اظهارات صدری درباره جریمه ده میلیون تومانی به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت پول، توضیح داد: الان تقریبا دو سال و نیم از این موضوع می‌گذرد و ما رایی را گرفتیم که حدود  ۸ میلیارد تومان بود. درخواست وکیل ما ۱۶ میلیارد تومان بود. جناب آقای صدری هم اشاره کرد ما روزی ده میلیون تومان سود خواستیم که اصلا اینطور نیست. وقتی شما با من قراردادی می‌بندید برای مطمئن شدن قرارداد و اینکه یک گارانتی برای پرداخت باشد یک مبلغی را می‌گذارند که عملا این اتفاق رخ بدهد. مدیر اول که خلف وعده کردند، مدیر دوم با ما قرار داشتند و باز هم خلف وعده کردند.

 

او ادامه داد: اگر کسی بدهکار است باید برود و بگویند این اصل پول را بگیر و راجع به باقی آن با یکدیگر صحبت کنیم. اینکه من از دور بگویم اگر حمیداوی اصل پول را بخواهد صبح واریز می‌کنم، اصلا منطق ندارد.

حمیدوای با انتقاد از زمان بر بودن صدور حکم عنوان کرد: دو سال نیم گذشته و هر مدیری می‌آید می‌گوید چرا ده تومان برای این قضیه گذشته و همانطور می‌گذرد و جلوتر هیچکس حاضر نیست اصل پول را هم بدهد و متاسفانه در ایران یک مشکلی داریم. کمیته محترم تعیین وضعیت یک سال زمان برد تا به ما رای بدهد و این رای به کمیته استیناف آمد و یک سال و نیم هم طول کشید که انشا شود‌. الان پنجره پرسپولیس باز است، من اگر پنجره را ببندم و به فیفا شکایت کنم کسی می‌شوم که منافع کشورش را دوست ندارد و اگر این کار را نکنم باید در صف انتظار بنشینم.

 

 فرهاد حمیدوای

 

او با تاکید بر قطعی بودن رای ۸ میلیاردی، درباره مطالبه ۱۶ میلیاردی که از پرسپولیس داشته‌اند، توضیح داد: من از باشگاه پرسپولیس دو چک ۲.۲۵۰ طلب دارم که بابت هر کدام تاخیر روزی ده میلیون تومان می‌خورد و ۱۶ میلیارد تومان به حکم یک سال قبل است. این قراردادی است که دو تیم حقوقی باشگاه در آن زمان بستند و من اصلا نمی‌دانستم که این اتفاق رخ می‌دهد و دوست داشتم در آن زمان اصل مبلغ را بگیریم و کارمان را انجام بدهیم.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dlee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری: رأی رضایت‌نامه یحیی به سود شهر خودرو
7 میلیارد و 870 میلیون تومان؛