تاریخ انتشار: 1400/10/03 16:13
کد خبر: 28193

حذف قاسمی نژاد از لیست استقلال

امین قاسمی نژاد در دیدار امروز، فرصت تقابل با تیم سابقش را به دست نمی آورد.
حذف قاسمی نژاد از لیست استقلال

 اسامی بازیکنان استقلال برای دیدار با پدیده اعلام شد و اثری از امین قاسمی نژاد نه در ترکیب اصلی و نه در جمع بازیکنان ذخیره دیده نمی شود تا بدین شکل سناریوی تقابل این بازیکن با تیم سابقش، به باد رفته و امروز شاهد حضور او در زمین مسابقه نباشیم.

امین قاسمی نژاد در تابستان امسال خرید جنجالی استقلالی ها لقب گرفت. او تا پای امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت ولی در نهایت سر از استقلال درآورد تا فرزاد مجیدی جذب این بازیکن را پیروزی تیمش در دربی نقل و انتقالاتی نامگذاری کند.

در حالیکه انتظار می رفت این بازیکن حداقل در دیدار با تیم سابقش برای دقایقی به میدان برود و با توجه به جایگاه پدیده در جدول شانس گلزنی خود را آزمایش کند، اما خبری از این بازیکن در فهرست نفرات آبی ها نیست تا بدین شکل او امروز کار را از روی سکوهای استادیوم ثامن دنبال کند.

قاسمی نژاد که فصل گذشته مهره تأثیرگذار پدیده بود و 11 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل نیز داد، نتوانسته است در استقلال انتظارات را برآورده کند و حتی در نشست خبری پیش از بازی نیز فرهاد مجیدی به شایعات مربوط به جدایی او واکنش نشان داد و گفت: امین بازیکن بسیار خوب، با اخلاق و با کیفیتی است و مطمئن باشید که به موقع از او استفاده می کنیم و او نیز به تیم ما کمک خواهد کرد. ان شالله در نیم فصل تصمیم می گیریم که چه بازیکنانی به ما اضافه شوند یا اگر بازیکنی نیاز نداشتیم، از جمع ما جدا می شود.

به هر شکل باید دید سرنوشت این بازیکن در استقلال به کجا خواهد رفت و چه زمانی این بازیکن می تواند برای آبی پوشان گلزنی کرده یا پاس گل بدهد. اتفاقی که حداقل تا پایان هفته یازدهم رخ نخواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo7dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل عدم اعلام رسمی توافق استقلال با قاسمی نژاد مشخص شد