تاریخ انتشار: 1400/10/03 21:29
کد خبر: 28154

تارتار: یک جایی باید اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن تمام شود/ مقابل پرسپولیس چهره یک تیم بازنده را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد تیمش در مصاف با پرسپولیس چهره یک تیم بازنده را نداشته است.
تارتار: یک جایی باید اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن تمام شود/ مقابل پرسپولیس چهره یک تیم بازنده را نداشتیم

مهدی تارتار پس از شکست 2 بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد وارد بازی شدند. فکر می‌کنم تیم ما تا پیش از دریافت گل، بازی پایاپای انجام داد و بچه‌های ما خیلی خوب تمام نکاتی را که گفته بودیم، انجام دادند. به خاطر کم‌تجربگی دروازه‌بان‌مان که از بازیکنان زیر 23 سال است، گل اول را دریافت کردیم. بعد از آنهم داشتیم فشار می‌آوردیم و حمله می‌کردیم که این بار به نظرم داور اشتباه کرد.

وی در ادامه افزود: نه فقط این بازی، در این فصل بارها از ناحیه اشتباهات داوری متضرر شدیم. حتی فصل قبل که من در ذوب‌آهن نبودم، این تیم بارها از ناحیه داور متضرر شده است. دیگر با 2 بر صفر شدن نتیجه زور ما نرسید و شاید اگر یک بر صفر بود، می‌توانستیم بازی را برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به نظرم یک جایی باید این اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن تمام شود. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. پرسپولیس یک تیم خوب است که در هر بازی می‌تواند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کند، اما مثل بازی‌های قبل نتوانستند موفق باشند، چون بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند و چهره یک تیم بازنده را نداشتند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be7ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار: هیچ تیمی حریف ذوب‌آهن نمی‌شود