تاریخ انتشار: 1400/10/08 10:21
کد خبر: 27947

توصیه گل محمدی در مورد حریف خطرناک

آمار عجیب سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر باعث تذکر کادر فنی پرسپولیس به بازیکنان این تیم شد.
توصیه گل محمدی در مورد حریف خطرناک

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی چهارشنبه هفته جاری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود که این بازی طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

شرایط مساوی دو تیم در امتیاز ۲۲ باعث شده تا آنها رده‌های دوم و سوم جدول را پس از استقلال تهران در اختیار داشته باشند و ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران همچون سال‌های قبل از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

سه امتیاز پر دردسر گابنی برای سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هشتم مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد اما شکایت زردپوشان بابت حضور «اریک بانیاما» مهاجم گابنی گل گهر با صدور رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شد. حضور بازیکن گابنی طبق این حکم تخلف تشخیص داده شد تا سپاهان اصفهان همچون استقلال و پیکان، برنده دیدار رفت خود با نتیجه سه بر صفر مقابل گل گهر تشخیص داده شود.

تغییر نتایجی که اعتراض پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت تا آنها منتظر نظر کمیته استیناف در این باره شوند.

صفر و صد سپاهان

بدون شک سپاهان اصفهان با حفظ بازیکنان اصلی خود و جذب نفراتی که جزو ستاره‌های فصل گذشته بودند یکی از بهترین باشگاه‌ها در نقل و انتقالات تابستانی بود.

محرم نویدکیا با وجود اینکه بازیکنان خوبی در اختیار دارد نتایج سینوسی در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ برتر گرفته است. زردپوشان در هفت دیدار بردن را تجربه کرده و سه بازی هم شکست خوردند تا تنها در یک دیدار تن به تساوی دهند. آماری که نشان می‌دهد این تیم هر بازی را شبیه به دیدارهای حذفی پیش رفته و چندان اعتقادی به تک امتیاز ندارد.

فراز و فرود پرسپولیس

پرسپولیس پس از تغییرات تابستانی در لیست بازیکنان خود روند پر فراز و نشیبی در فصل جاری داشته است. سرخپوشان پایتخت پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا نتایج چندان قابل قبولی نگرفتند تا اینکه یحیی مجبور به ایجاد تغییر در ترکیب خود شد. تغییراتی که کمک کرد تا قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد و همسایه سپاهان در بالای جدول شود.

هشدار یحیی به آمار سپاهان

گل محمدی با گزارش آنالیزورهای خود به قدرت بالای تهاجمی سپاهان پی برده است. این تیم مقابل پیکان تهران سومین شکست را تجربه کرد تا شاگردان محرم قبل از دیدار با پرسپولیس وارد بحران شوند اما سرمربی سرخپوشان بدون توجه به این موضوع تیمش را آگاه از قدرت سپاهان کرده است.

سپاهان در دیدار با پیکان تهران ۲۰ شوت به سمت چارچوب داشته که عملکرد درخشان فرهاد کرمانشاهی باعث شد تا هفت موقعیت گلزنی از زردپوشان گرفته شود.

شاگردان نویدکیا آمار پاس‌کاری نزدیک به ۷۰۰ در جریان مسابقه با پیکان را ثبت کردند که دقت ۸۶ درصدی داشتند اما دفاع پرتعداد پیکان موجب شد تا تنها فرشاد احمدزاده بتواند با ضربه سر یک گل بزند.

گل محمدی با مرور بازی‌های اخیر سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به شیوه بازی‌سازی بازیکنان خط میانی این تیم و ارسال‌های عمقی آنها پی برده است تا مانع از غافلگیری بازیکنان خود از این سبک بازی شود.

تزریق آرامش

کادرفنی پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواسته تا در جریان بازی با سپاهان تمام تمرکز خود را در جریان مسابقه باقی بگذارند و از بحث با داور و گرفتن کارت زردهای غیر فنی امتناع کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkq8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت بزرگ فرهاد و یحیی در مربیگری / تجربه نداری بیرون بمان!