تاریخ انتشار: 1400/10/08 22:17
کد خبر: 27907

مجیدی: احتیاج به زمان داریم تا استقلال دلخواه خودمان در بازی‌های آینده ببینیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید هنوز تیمش آن طور مد نظر خودش است بازی نمی‌کند.
مجیدی: احتیاج به زمان داریم تا استقلال دلخواه خودمان در بازی‌های آینده ببینیم

 فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: همانطور که پیشبینی می‌کردیم بازی سختی برای ما بود. به بازیکنان گفته بودم اگر می‌خواهیم بازی را ببریم باید بتوانیم بازی را مدیریت کنیم چون تیم فولاد نظم خوبی در دفاع دارد و ممکن بود فرصتی زیاد ایجاد نشود. باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و از آقای روشن هم تشکر می‌کنم که با حضورشان به تیم ما روحیه دادند. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه نکونام گفته بود در صورت نبود اشتباهات داوری تیمش پیروز می‌شد هم گفت: اگر اشتباهات داوری نبود ما الان ۳۲ امتیاز داشتیم.

او درباره رکورد ۱۲ بازی بدون باخت در استقلال هم گفت: درباره رکورد بیشترین سهم را بازیکنان تیمم داشتند. مدیریت باشگاه هم هستند که آرامش را به این تیم دادند. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم و از مدیریت آقای آجرلو هم تشکر می‌کنم که به بهترین نحو این کار را انجام دادند. به رکورد و آمار توجه نمی‌کنم و منتظر هستم کاپیتان تیمم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تمرکزم را می‌گذارم که این امر اتفاق بیفتند. آن چیزی که در تفکرات خودم است، این که تیمم بهتر بازی کند و احتیاج به زمان داریم تا استقلال دلخواه خودمان در بازی‌های آینده ببینیم.

وی درباره آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی هم گفت: سایت باشگاه همه چیز را اعلام می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9ebq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مجیدی: نام بازیکنان فرقی ندارد، از هر کدام که آماده باشند استفاده می‌کنیم/ کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم