تاریخ انتشار: 1400/10/09 15:02
کد خبر: 27876

دفاعیه پرسپولیس رد شد/محکومیت سرخ‌پوشان در پرونده بازیکن سابق استقلال

پرسپولیس در پرونده شکایت باشگاه کورتریک بلژیک هم محکوم شد.
دفاعیه پرسپولیس رد شد/محکومیت سرخ‌پوشان در پرونده بازیکن سابق استقلال

 باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت از پرونده کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس، با حکم محکومیت در یک پرونده شکایت خارجی دیگر مواجه شد.

باشگاه کورتریک بلژیک که محمد نادری از این تیم به صورت قرضی به جمع سرخپوشان پیوست در تابستان امسال از پرسپولیس شکایت کرد.

این باشگاه با توجه به مفاد قرارداد بازیکن فصل گذشته استقلال با پرسپولیس مدعی بود به دلیل حضور پرسپولیس در فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا باید ۵۰ هزار یورو دریافت کند و البته به دلیل عدم حضور نادری در ۶۵ درصد بازی های پرسپولیس ۵۰ هزار یورو دیگر هم دریافتی داشته باشد.

معاونت حقوقی سابق پرسپولیس در دفاعیه خود در این پرونده اعلام کرد نادری در زمان حضور پرسپولیس در فینال آسیا عضو این تیم نبود‌. همچنین عدم حضورش در ۶۵ درصد از بازی‌ها به این دلیل بود که وی، دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و عملا امکان حضور در زمین را نداشت. از طرفی در ۶۵ درصد دیدارهایی که شرایط حضور در بازی را داشت جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس بود.

در نهایت فیفا پرسپولیس را به پرداخت ۱۰۰ هزار یورو محکوم کرد و اکنون باشگاه ایرانی باید ظرف ۴۵ روز این مبلغ را پرداخت کند. البته در حکم فیفا فرصت اعتراض به این رای در دادگاه CAS وجود دارد.

مدیران پرسپولیس قصد دارند ابتدا از فیفا درخواست صدور شرح تفصیلی رای نادری را داشته باشند  و در ادامه احتمال دارد این پرونده را از طریق دادگاه حکمیت ورزش پیگیری کنند.

نادری پس از جدایی از استقلال اکنون در تیم آلتای ترکیه بازی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kwdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن

گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟
اگر می‌خواهیم مدعی باشیم باید بازی را ببریم؛