تاریخ انتشار: 1400/10/10 14:48
کد خبر: 27844

وزیرورزش اصرار دارد مدیرعامل پرسپولیس بشوم/همسرم گفت به این باشگاه رفتی خانه برنگرد

رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: وزیر ورزش اصرار دارد مدیرعامل پرسپولیس بشوم ولی به همسرم قول دادم به پرسپولیس نروم!
وزیرورزش اصرار دارد مدیرعامل پرسپولیس بشوم/همسرم گفت به این باشگاه رفتی خانه برنگرد

نام مهرعلی باران چشمه که رئیس فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی است، در هفته‌های گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شد.

باران چشمه با تایید مذاکرات حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با وی برای حضور در پرسپولیس گفت: دکتر سجادی محبتش به من زیاد است. به من گفت بیا کمی به ما در این باشگاه کمک کند. خواهش کردم اجازه بدهد در ورزش زورخانه ای بمانم!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سجادی این اجازه را به شما داد؟ تصریح کرد: ایشان محبت دارد. هنوز مُصر است بروم ولی واقعیت این است که این ورزش زورخانه ای که ورزش ملی ما است، آنقدر کار عقب مانده دارد که شخصاً دوست دارم اینجا باشم. تا ببینیم خواست خدا چیست!

باران چشمه در واکنش به این سئوال که به نظر می‌رسد نسبت به گذشته بیشتر برای حضور در پرسپولیس وسوسه شده است، گفت: نه، نه!

رئیس فدراسیون زورخانه ای تصریح کرد: شما در جریان هستید که من قبلاً در هیات مدیره باشگاه پاس بودم. وضعیت باشگاه‌ها را می دانم. وضع بدهی باشگاه پرسپولیس جالب نیست که آدم بخواهد آنجا برود. دل شیر می‌خواهد!

وی تاکید کرد: افراد شایسته‌تری هستند که به پرسپولیس بروند. خواهش کردم نفرات دیگری به این باشگاه بروند!

باران چشمه همچنین به مشورتش با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال اشاره کرد و اینکه آجورلو از وی خواسته است به پرسپولیس بیاید!

وی که در «ورزش و مردم» حضور داشت، گفت: بدهی مالیاتی پرسپولیس بالا است. استقلال هم همینطور است. آقای آجورلو دارد باشگاه استقلال را سر و سامان می‌دهد. صحبتی با هم داشتیم. او خیلی به وضعیت سر و سامان داده است. آجورلو فوتبالی است و از عهده‌اش بر می‌آید. او به من پیشنهاد کرد بیا و من هم کمکت می‌کنم ولی افراد بهتر از من هستند که می‌توانند کار کنند. نیاز است که کمک بیشتری به این دو باشگاه بشود!

رئیس فدراسیون زورخانه ای یادآور شد: کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم ولی برای مدیرعاملی دنبال فردی اقتصادی باشند که بتواند منابع مالی بیاورد.

باران چشمه در ادامه گفت: همسرم می‌گوید به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم به پرسپولیس بروی و اگر رفتی دیگر به خانه برنگرد. او می‌گوید شرایط آنجا جوری نیست که با روحیات شما سازگار باشد. به او قول دادم به پرسپولیس نروم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz6xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان امروز عازم اراک می‌شود