تاریخ انتشار: 1400/10/12 22:10
کد خبر: 27728

کلانتری: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم

سرمربی فجرسپاسی گفت: ابتدا به دنبال ثبات در لیگ هستیم چون بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده‌ایم و بعد از آن باید به فکر بالای جدول باشیم و پدیده مسابقات شویم.

کلانتری: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم

علی اصغر کلانتری یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: هر دو تیم شرایط مشابهی داریم و نوید یک بازی خوب را می‌دهیم. بازی حساس و پیچیده است و هر دو تیم به دنبال استفاده از روزنه‌ها خواهند بود اما تیم میزبان و میهمان به دنبال بازی تماشاگر پسند و تاکتیکی خواهند بود. فوتبال بالا و پایین دارد و با شرایطی که وجود دارد، باید کار کنیم و نقاط ضعف‌مان را تقویت و نقاط قوت‌مان را بهتر کنیم.

او ادامه داد: در این راه باشگاه و هواداران‌مان دست به دست همدیگر دادیم تا بازی به بازی تیم بهتری شویم. دوست داریم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا در فاز خط حمله‌مان بهتر کار کنیم. درست است ما در چند بازی گذشته به گل نرسیدیم اما شرایط خوبی ایجاد و موقعیت‌سازی کردیم. ما تا محوطه جریمه آمدیم و پنالتی گرفتیم اما داوران برای ما اعلام پنالتی نکردند. ۷ امتیاز از ۵ بازی به ما ندادند و با تیم کم بضاعت فجر به این شکل رفتار کرده‌اند.     

سرمربی فجرسپاسی اضافه کرد: ما جزو چهار تیمی هستیم که از نظر داوری ضربه خوردیم و این نشان می‌دهد که در خط حمله شرایط بدی نداریم اما باز هم باید بیش‌تر کار کنیم. البته مهاجمان ما در چند وقت گذشته مصدوم بودند و کم کم دارند می‌رسند. باید تمرینات‌مان را بیش‌تر کنیم تا مشکل گلزنی هم حل شود. ما ابتدا به دنبال ثبات در لیگ هستیم چون بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده‌ایم و بعد از آن باید به فکر بالای جدول باشیم و پدیده مسابقات شویم.

به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم ذوب‌آهن و فجرسپاسی در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه ‌در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kwgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلانتری: یک لحظه غفلت کردیم و باعث پشیمانی‌مان شد/ فولاد دنبال خطا بود تا از ضربات ایستگاهی استفاده کند

کلانتری: استقلال چه فشاری روی دروازه ما آورد؟
ما چیزی از تیم های بزرگ کم نداریم