تاریخ انتشار: 1400/10/14 19:19
کد خبر: 27648

مقصد بعدی اشکان دژاگه کجاست ؟

اشکان دژاگه بازیکن پیشین تیم‌های ولفسبورگ و هرتابرلین از بازیکنان متفاوت تاریخ فوتبال ملی ایران تلقی می‌شود.
مقصد بعدی اشکان دژاگه کجاست ؟

اشکان دژاگه ملی پوش سابق فوتبال ایران جزوی از یک نسل طلاییست که بعدا در آلمان به قهرمانی جام جهانی نمی‌رسیدند با این حال و درست در زمانی که آلمان تاج قهرمانی را بالای سر بازیکنانش می‌برد، اشکان خاطرات خود در بازی حساس مقابل آرژانتین را دوره می‌کرد. با گذشت سالیان و در مرز ۲۵ سالگی با اشکان دژاگه درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. او در حال حاضر عضو تیم الشحانیه قطر است و قصد دارد با این تیم به لیگ ستارگان صعود کند. اشکان با وجود دوران طولانی فوتبالش در آلمان و انگلیس و البته ایران همچنان با انگیزه به کار ادامه می‌دهد و اگرچه دیگر میلی به بازگشت به تیم ملی ندارد اما دوست دارد در قطر در حدی بازی کند که دوباره از او بعنوان یک ستاره نام ببرند.

شاید هم فرصتی پیش آمد و دوباره او را در ایران دیدیم؛ البته این بار در لباس یک تیم پرطرفدار. چالشی که می‌تواند آخرین گام این بازیکن تاریخی در فوتبال ما باشد.

سوال اولم درباره تیم الشحانیه‌ هست. آیا راضی هستی؟ امکانات چطوره و درباره همکاریت با سعید یونسی که مربی بدنساز اون باشگاه هست هم برامون بگو.

باید بگم امکانات واقعا خوب هست؛ از لحاظ زمین تمرین، رختکن، زمین هایی که در آن بازی ها رو انجام میدیم. از لحاظ امکانات خیلی راضی هستم. من از قبل هم می‌شناختم و در قطر بازی کردم و می‌دونستم امکانات همه تیم ها اینجا خوبه و از این هم اینجا در الشحانیه خیلی راضیم. آقا سعید رو خیلی وقته می‌شناسم و باعث افتخاره که قسمت شد با آقا سعید کار کنم. همیشه مقابلش بازی می‌کردیم و حالا با هم تو یک تیم هستیم و واقعا از تمرینات لذت می‌برم. خوب تمرین میده و چندین ساله اینجا هست و خیلی ها آقا سعید را می‌شناسند و خیلی از بازیکنان با او کار کردند؛ از آقا مسعود و آقای پولادی و آقای رضاییان. همه با آقا سعید کار کردند و من هم از آن زمان که العربی بودم آقا سعید را می‌شناختم و خدا رو شکر قسمت شد که بتونم با آقا سعید هم کار کنم و انشاالله بتونیم با هم و به تیم کمک کنیم که تیم الشحانیه که باید در لیگ برتر باشه، دوباره برگرده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rqqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 باشگاه تراکتور نامه فسخ قراردادم را نمی دهد