تاریخ انتشار: 1400/10/16 15:47
کد خبر: 27571

مسیر معکوس رامین رضاییان؛ بدترین استفاده ممکن از بهترین روزهای فوتبالش

شایعات حکایت از آن دارد که باشگاه السیلیه قطر تصمیم به خانه‌تکانی گرفته و ممکن است این سیاست آنها منجر به حذف رامین رضاییان شود.
مسیر معکوس رامین رضاییان؛ بدترین استفاده ممکن از بهترین روزهای فوتبالش

مدافع راست پیشین تیم ملی کشورمان هم‌اکنون در عضویت السیلیه است؛ تیمی که نیم‌فصل اول لیگ ستارگان را با حضور در رتبه آخر جدول 12تیمی این کشور به پایان برد و عمیقا در بحران است. طبیعتا مسئولان باشگاه نمی‌توانند از عملکرد چنین تیمی خشنود باشند. بنابراین شایعات در مورد تغییرات اساسی در تیم بیراه نیست. در قطر برای استفاده از لژیونرها محدودیت وجود دارد و به همین دلیل باشگاه‌ها سعی می‌کنند از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. به این ترتیب آنطور که رسانه‌های قطری گزارش داده‌اند، ممکن است وضعیت رامین رضاییان نیز به خطر بیفتد و این بازیکن در پنجره زمستانی ناچار به ترک السیلیه شود.

به‌طور کلی بین بازیکنانی که در جام‌جهانی2018 در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفتند، یکی از بدترین سقوط‌ها مربوط به رامین رضاییان بود. او پتانسیل فنی زیادی داشت، اما درگیر حاشیه‌هایی شد که به فوتبالش لطمه زد و حتی تیم ملی را از این بازیکن گرفت. معمولا نفراتی که در جام‌جهانی به میدان می‌روند، فرصت ترانسفرهای بزرگ را دارند، اما رامین دقیقا مسیری معکوس را طی کرد. او که حضوری ناموفق در اوستنده بلژیک داشت، پیش از پایان قراردادش به الشحانیه و بعد هم الدوحیل قطر منتقل شد. الدوحیل تیم قدرتمندی است و اگر قرار باشد یک بازیکن ملی‌پوش ایرانی در لیگ قطر توپ بزند، این تیم انتخاب خوبی برای او خواهد بود. با این حال رضاییان توقعات را برآورده نکرد و در میانه راه به السیلیه فرستاده شد. حالا رامین در تیم قعرنشین لیگ قطر هم وضعیت خوبی ندارد و ممکن است جدا شود. 3سال‌ونیم بعد از پایان جام‌جهانی2018، دوران حضور رضاییان در تیم ملی برای همیشه به پایان رسیده است. تیم کشورمان به مرحله نهایی جام‌جهانی2022 رسیده، اما رامین 31ساله از سال2019 به بعد دیگر پیراهن این تیم را به تن نکرده است. شرایط او در رده باشگاهی هم چنگی به دل نمی‌زند تا روشن شود رضاییان از بهترین روزهای بالقوه فوتبالش، بدترین استفاده ممکن را کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9n76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رامین رضاییان کیت پرسپولیس را پوشید؟(عکس)