تاریخ انتشار: 1400/10/22 14:35
کد خبر: 27294

منصوریان: کسب ۱۹ امتیاز از ۱۵ بازی برای تیم ما بد نیست/ جدالی با برادرم ندارم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با یادآوری شرایط دشوار تیمش در فصل جاری گفت که کسب ۱۹ امتیاز در یک نیم‌فصل برای آنها نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.
منصوریان: کسب ۱۹ امتیاز از ۱۵ بازی برای تیم ما بد نیست/ جدالی با برادرم ندارم!

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: بازی بسیار سختی با تیم رضا عنایتی داریم، به این جهت که جایگاه‌مان در جدول به‌هم نزدیک است. با توجه به اینکه فضای آسیب روحی و روانی در حوزه مالی داریم، امیدوارم بازیکنانم مانند گذشته مشکلات را در جریان بازی فراموش کرده و تمرکزشان را برای بازی بگذارند. اردوی ما در تهران ادامه خواهد داشت، چون به فاصله سه روز با تیم خیبر خرم آباد در جام حذفی بازی داریم و سپس با ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم بازی داریم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در این هفته به مشکلات عجیب و غریب نخوریم و بازیکنان صنعت نفت دریافتی داشته باشند، چون تیم ما در معرض خطر است و بازیکنان در خطر فسخ قرارداد دارند. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره روی این موضوع حساسیت نشان داده‌اند و شبانه‌روز دنبال تهیه پول هستند. جا دارد از مسئولان پالایش و پخش نفت کشور کنم که واقعاً تمام قد ورود کردند تا کمک کنند. برخلاف زمانی که در نفت تهران بودم و عزمی برای پرداخت یک ریال پول نبود، مسئولان شرکت پالایش و پخش در تلاش هستند پرداختی داشته باشند و بند «ج» لعنتی را نیز بردارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه چقدر از روند تیمش راضی است، گفت: آخرین بازی نیم‌فصل خود را دیدار با ذوب‌آهن می‌دانیم، چون پس از آن استراحت می‌کنیم. اگر بازیکنان فردا طوری جریان بازی را رقم بزنند که سه امتیاز داشته باشیم، 19 امتیازی می‌شویم. آنهم با توجه به مشکلات عدیده در شهر و حرصی که مردم می‌خورند. آماده کردن تیم زخمی به لحاظ مالی سخت است. تیمی که یک ریال نگرفته باشد شرایط به نسبت سخت‌تری دارد. گرفتن 19 امتیاز با این مشکلات و سه هفته اول لیگ که درگیر کرونا بودم، بد نمی‌تواند باشد. نیم‌فصل دوم بازی‌های خسیس خواهد بود، چون تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند. روند رو به رشد تیمم را می‌پسندم، چون نسلی که امروز با من کار می‌کند، در آینده درباره آنها صحبت خواهد شد. هشت یا 9 ستاره در تیم صنعت نفت داریم، ولی یکی دو استعداد واقعی در حد تیم ملی در تیمم بازی می‌کنند. آنها می‌توانند با هوش زندگی کرده و وقت‌شان را برای فوتبال بگذارند، که اگر اینطور عمل کنند می‌توانند 40 تا 50 بازی ملی داشته باشند.

منصوریان در مورد تقابلش با تیمِ رضا عنایتی یادآور شد: جدالی با برادرم عنایتی ندارم. او تیم خوبی جمع کرده است. اسم تیمش هوادار است، ولی هواداری ندارد و پاسخگوی خودش و مجموعه‌اش است. آنها استخوان‌بندی فصل گذشته را حفظ کرده‌اند و نفرات خوبی هم به تیم‌شان اضافه شده است. جدالی با دوست صمیمی‌ام ندارم و حالا نتیجه فردا می‌خواهد برد باشد یا باخت و یا حتی مساوی.

وی در پایان از اظهارنظر راجع به تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر خودداری و محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8lpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ساعت نشست خبری منصوریان و عنایتی تغییر کرد