تاریخ انتشار: 1400/10/22 20:25
کد خبر: 27262

اختصاصی/ فولاد خوزستان - پدیده مشهد/ خوراک جواد یا لقمه گلو گیر؟!

در هفته‌ نیم فصل پایانی لیگ، فولاد خوزستان میزبان پدیده مشهد است که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند. فولاد که هنوز انتظارات را برآورده نکرده فعلا در سراشیبی قرار دارد و پدیده هم در قعر جدول دست و پا می زند تا شاید از سقوط فرار کند.
اختصاصی/ فولاد خوزستان - پدیده مشهد/ خوراک جواد یا لقمه گلو گیر؟!

فولاد خوزستان پس از چند تساوی و شکست، در خانه‌ میزبان پدیده مشهد است که راهی جز پیروزی ندارد و اگر در همین بازی نیز امتیاز از دست دهد، باید قید سمیه گرفتن را از راه لیگ برتر بزند. فولادی ها لیگ را با عبدالله ویسی خوب شروع نکردند و بعد از روی کار آمدن جواد نکونام نیز اتفاق خاصی رخ نداد و فولاد نکونام نیز درجا زد!

البته‌ نکونام فعلا بهنانه دارد که تیم را خودش نبسته و به پنجره بسته باعث شده نفرات مورد نظرش جذب نشوند. گرچه فولاد از لحاظ بازیکن از خیلی تیم ها بهتر است و قطعا هواداران نمی پذیرند، تیمشان کمبود بازیکن دارد و با نفرات فعلی نمی شود نتیجه گرفت. با این حال فعلا فولاد باید با همین داشته هایش ادامه دهد تا نیم فصل به دنبال تقویت باشد.

در خصوص بازی هم باید گفت؛ این مسابقه هم می تواند یک مسابقه آسان برای فولاد باشد و هم بازی سخت. راحت از این لحاظ که پدیده مدت هاست غرق در مشکلات به سر می برد و نتایج لازم را نیز نگرفته‌ است.

 معمولا تیم هایی که این مشکلات را دارند یا خیلی راحت امتیاز می دهند یا گاهی وقت ها کار را برای هر حریفی سخت می کنند. مثل بازی گذشته مقابل پرسپولیس که تیم آماده گل محمدی را متوقف کرد و نشان داد اگر بخواهد، تیمی را دچار دردسر کند، این کار را می کند. تیمی که، کادر فنی جوانی دارد و برای کسب تجربه دنبال اعتبار است. اعتباری که در بازی های بزرگ دیده می شود.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9mlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سرخ محلی جهت کسب تجربه و رزومه برای مربیان!
مربی جدید غزل خداحافظی سر داد؛