تاریخ انتشار: 1400/10/22 21:33
کد خبر: 27261

اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - استقلال/ جنگ فرهاد با بوقچی های نفت یا فراز؟!

استقلال در هفته پایانی نیم فصل میهمان نفت مسجد سلیمان است که این تیم در پرحواشی ترین روزهای خود به سر می برد. تیمی که هم سرمربی اش قهر کرده و هم چند بازیکنش که مشخص نیست در روز مسابقه چه نفراتی به میدان بروند.
اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان  -  استقلال/ جنگ فرهاد با بوقچی های نفت یا فراز؟!

فرهاد مجیدی در هفته پایانی نیم فصل باید به مصاف تیمی برود که با مشکلات و حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند. هفته گذشته نفت مسجد سلیمان با شکست مقابل نفت آبادان وارد حواشی و درگیری شد، بطوری که بوقچی ها وارد رختکن شدند و بازیکنان را زیر مشت و لگد گرفتند تا زشت ترین اتفاق در رختکن تیم لیگ برتری رخ دهد!

شرایط فعلی نفت بسیار آشفته است که شاید همین آشفتگی و بهم ریختگی تیم استقلال را دچار مشکلات کند. معمولا اینگونه تیم ها وقتی وارد بحران و حواشی می شوند یا راحت می بازند یا تیم مقابل را به دردسر می اندازند. نفتی ها فصل گذشته نیز در زمین خودشان یقه استقلال را گرفتند و همین تساوی که محمود فکری ( سرمربی وقت آبی ها ) مقابل نفت به دست آورد وارد حواشی شد تا به درب خروجی هدایت شود.

با این حال استقلال در آمادگی کامل به سر می برد و برای کسب قهرمانی نیم فصل تنها به یک تساوی نیاز دارد. اگر شاگردان مجیدی بتوانند از این بازی سربلند خارج شوند، یک گام دیگر به قهرمانی نزدک می شوند. بازی که شاید فراز کمالوند روی نیمکت نفت بنشیند، شاید هم توسط بوقچی ها هدایت شود!

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8kpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با سبقت از استقلال به دربی رسید