تاریخ انتشار: 1400/10/24 15:52
کد خبر: 27185

تیم پیکان و بهترین عملکرد در چهار سال اخیر

پیکان تهران با کسب عنوان ششمی در نیم فصل بهترین عملکرد چهار سال اخیر را برای خود ثبت کرد.

تیم پیکان و بهترین عملکرد در چهار سال اخیر

پیکان با تساوی بدون گل در رفسنجان جایگاه ششم جدول رده بندی را از آن خود کرد تا بهترین عملکرد خودش را در چهار فصل اخیر نیم فصل رقابت های لیگ برتر به ثبت برساند.

با این تساوی و پس از تساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم، پیکان با 22 امتیاز به کار خودش در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر پایان داد در حالی که با رتبه چهارم جدول تنها دو امتیاز فاصله دارد.

شاگردان مجتبی حسینی در دور رفت رقابت ها تنها سه شکست را مقابل پرسپولیس، استقلال و فجر شیراز متحمل شدند ، دومین تیم موفق بازی های خارج از خانه بودند و هیچ شکستی را در مسابقات خارج از خانه متحمل نشدند.

همچنین تیم جوان پیکان که یکی از کم هزینه ترین تیم های فصل جاری رقابت های لیگ برتر است بهترین عملکرد پایان نیم فصل را در طول چهار فصل اخیر به نام خودش ثبت کرده است.

پیکان فصل گذشته در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم با 18 امتیاز تیم یازدهم جدول رقابت ها بود ، در پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم در جایگاه چهاردهم جدول حضور داشت  و در پایان نیم فصل لیگ هجدهم با 16 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد تا در این فصل بهترین عملکرد را طی چهار فصل اخیر به نام خودش ثبت کرده باشد و البته بیش از هر زمان دیگری به حضور جمع چهار تیم بالای جدول نزدیک باشد.

پیکان در پایانی هفته جاری 27 دی در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت و سوم بهمن در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8kob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال چطور بالانشین لیگ شده است؟