تاریخ انتشار: 1400/10/26 23:44
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
کد خبر: 27071

باز‌هم جام‌حذفی، بازهم اصفهان/ذوب‌آهن_پرسپولیس متفاوت از هفته یازدهم

روز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه تیم ذوب‌آهن در اصفهان میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.
باز‌هم جام‌حذفی، بازهم اصفهان/ذوب‌آهن_پرسپولیس متفاوت از هفته یازدهم

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر بر گزار خواهد شد و قضاوت آنرا  موعود بنیادی‌فرد با کمک آقایان سعید علی‌نژادیان، محمد عطایی و ابوالفضل گرجی بر عهده خواهد داشت.

دو تیم با شرایط متفاوتی نیم فصل اول لیگ برتر را به پایان رساندند؛ ذوبی‌ها با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند و سرخپوشان هم با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول نیم‌ فصل را پشت سر گذاشتند و حالا باید در جام‌حذفی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند.

گاندو‌ها در مرحله قبلی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر مهمان لیگ یکی خود، رایکای بابل را شکست دهند و پرسپولیس هم در استادیوم‌ آزادی با ۴ گل ویستا تورربین را بدرقه کرد.

اندیشه‌ و ساختار تیم مهدی تارتار همیشه برای تیم‌های بزرگ دردسر ایجاد کرده و در بازی‌های حذفی می‌تواند ذوب‌آهن را به تیم بسیار خطرناکی برای رقبا تبدیل کند.

در آن سو گل‌محمدی در غیاب لشگری از مصدومانش باید در اصفهان به میدان برود اما این موضوع، حواشی مدیریت باشگاه  تغییر اعضای هیأت مدیره و آمدن مدیرعامل جدید انگیزه‌های پرسپولیس‌ها را کم نکرده و قطعا شاگردان یحیی برای برد پای به میدان خواهند گذاشت.

آل‌کثیر، عالیشاه، پاکدل، هنانوف و شجاعی مصدومان پرسپولیس هستند و همراهی  شریفی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دو تیم در یک دهه گذشته ۴ بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم هر یک ۲ ‌برد بوده و در آخرین تقابل دو تیم در فصل ۹۵_۹۴ در اصفهان ، ذوبی‌ها موفق شدند پرسپولیس برانکو را با حساب ۲ بر صفر شکست دهد.

جدال دو تیم خصوصا در جام حذفی همواره جذاب و دیدنی بوده حالا باید دید در دیدار فردا جدال تفکرات تارتار و گل‌محمدی به سود کدامیک به پایان می‌رسد.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9gnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه پرسپولیس درباره حادثه اصفهان