تاریخ انتشار: 1400/10/28 14:57
کد خبر: 27002

اختصاصی/ نفت مسجد سلیمان - خلیج‌فارس ماهشهر/ تنها تیم شگفتی ساز مقابل‌ تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان

عجیب ترین بازی جام حذفی را می توان به دیدار نفت مسجد سلیمان با تیم دسته دومی خلیج‌فارس ماهشهر لقب داد که هر دو تیم اوضاع خوبی در مسابقات ندارند و باید مقابل هم قرار بگیرند و برای صعود به یک چهارم‌ مبازره کنند.
اختصاصی/ نفت مسجد سلیمان - خلیج‌فارس ماهشهر/ تنها تیم شگفتی ساز مقابل‌ تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم فانوس به دست لیگ برتر محسوب می شود که برای سقوط نکردن مبارزه‌ می کند. این تیم با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، بطوری که همین بازی اخیرش مقابل استقلال بدون سرمربی به میدان رفت و سه بر صفر مغلوب شد. شاید حذف در جام حذفی برای این تیم مفید تر از صعود باشد، چون نماینده مسجد سلیمان باید اول به فکر بقا در لیگ برتر باشد تا صعود در جام حذفی.

در سوی مقابل خلیج‌فارس ماهشهر نیز شرایط خوبی در لیگ دسته دوم ندارد و برای ادامه شگفتی سازی و دیده شدن بیشتر تلاش می کند. تیمی که با حذف هوادار تهران تنها شگفتی مرحله یک شانزدهم نهایی را رقم زد و حالا به دنبال دومین شگفتی می گردد. 

با اینکه شاگردان موسی قنواتی به خوبی می دانند قهرمانی در جام حذفی یک رویا است، اما خیلی دوست دارند با حذف یک تیم لیگ برتری دیگر بیشتر دیده شوند و شاید هم در مرحله بعدی با حریفان بزرگی برخورد کنند.

با این حال، این مسابقه عجیب ترین مسابقه جام‌ حذفی بشمار می آید که باید دید نفتی ها با کدام سرمربی به مصاف تنها شگفتی ساز مسابقات خواهند رفت؟!

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qeyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی استقلال مقابل نفت در نیمه نخست