تاریخ انتشار: 1400/10/28 16:31
کد خبر: 26995

حیف این پرسپولیس که در آسیا نیست

بازی پرسپولیس و ذوب آهن را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دیدید؟یکی از جذاب ترین بازی‌های این فصل بود که پرسپولیس سه بر صفر برد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
حیف این پرسپولیس که در آسیا نیست

پرسپولیس در اصفهان و مقابل تیم ریشه دار ذوب آهن نمایش خیره کننده ای داشت و توانست ۳ گل زیبا بزند و برنده شود هر چند که شاگردان یحیی گل محمدی فرصت های دیگری هم داشتند و می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند اما به ثمر رساندن همین ۳ گل در خانه تیمی مثل ذوب آهن کار بزرگی بود و نتیجه بسیار خوبی برای سرخ پوشان تهرانی محسوب می شود اما چیزی که در این دیدار نظرها را به خودش جلب کرد بازی زیبا و چشم نواز بازیکنان یحیی بود.

پرسپولیس در فولاد شهر فراتر از ایران و حتی آسیا بازی کرد و بدون تعارف می توان گفت فوتبالی در سطح اروپا را به نمایش گذاشت. البته نیمه اول پرسپولیس در سطح نیمه دوم نبود که به خاطر حساسیت بازی در جام حذفی بود اما شاگردان یحیی در نیمه دوم رویایی بودند و فوتبالی در سطح اروپا را به نمایش گذاشته و ثمره آن برد سه بر صفر در خانه حریف بود.

یحیی گل محمدی بدون شک بهترین مربی حال حاضر فوتبال ایران است چرا که با وجود تمام مشکلات و کمبودها توانسته تیمی بسازد که در خانه حریف چشم نواز بازی می کند و ۳ گل هم می زند و اقتدار و عظمت خودش را به رخ می کشد. پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشت اما یحیی با تمام مشکلاتی که بوده تیمی فراتر از ایران و آسیا ساخته که بردن آن کار بسیار سختی است و می تواند مقابل هر حریفی خودش را دیکته کند و به برتری برسد. یحیی گل محمدی کارش را خوب بلد است و به لحاظ فنی در سطح آسیا هم حرف برای گفتن دارد همانطور که دو فصل قبل هم با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

حیف از این پرسپولیس که با نمایش خیره کننده اش مقابل ذوب آهن در اصفهان امسال به دلیل بی کفایتی مسوولان و مدیران ورزش ایران جایی در آسیا ندارد و نمی تواند در این تورنمنت مهم و معتبر شرکت کند. تیمی که یحیی با تمام مشکلات ساخته می توانست در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی دوباره به فینال بازی ها برسد اما صد افسوس که مدیران ناکارآمد ورزش ایران در سال های گذشته این فرصت طلایی را از بهترین تیم ایران گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9g76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریکاوری پرسپولیسی‌ها در سالن وزنه