تاریخ انتشار: 1400/10/28 19:12
کد خبر: 26988

حمله تند سیدعباسی به همکار و دوست سابقش

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو از صحبت‌های مسئولان استان خراسان رضوی و مربی‌های سابق این تیم علیه شهرخودرو ابراز نارضایتی کرد.
حمله تند سیدعباسی به همکار و دوست سابقش

داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در جام حذفی اظهار کرد: تیمی که همیشه بهتر است، برنده نیست. بازیکنان ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتند. البته مس هم تیم خوب و باثباتی نشان داده اما با تمام احترامی که برای او قائلم، ما می توانستیم در 90 دقیقه برنده باشیم اما روی یک غفلت گل خوردیم. فکر می کنم تیم ما مستحق پیروزی و صعود بود.

 

وی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه گفت: مشکلات ما همیشه وجود دارد. یک بار با یک خبر کذب آن هم روز قبل از بازی سعی می کنند آرامش تیم ما به هم بریزد یا یک مسئول استانی علیه تیم صحبت می کند. ما سعی می کنیم آرامش تیم به هم نریزد و این کار سخت است اما بازیکنان ما نشان دادند که آرامش تیم با این کارها به هم نمی‌ریزد. بعضی از دوستان که حتی دوستان خود من هم هستند حرف‌های ناراحت‌کننده‌ای زدند که من انتظار نداشتم. این دوستان که خود را لایق لیگ برتر می‌دانند، خودشان الان چرا روی نیمکت تیم لیگ برتری نیستند و فقط چشم به تیم ما دارند؟ فرض کنند، شهرخودرو اصلا نیست، چرا جای دیگر نمی‌روی مربیگری کنی؟ من 3 سال پیش به شما گفتم به شهرخودرو بیا و شما حتی باورت نمی‌شد بتوانی تمرین تیم را از نزدیک ببینی. اکنون می‌نشینی و علیه تیم حرف می‌زنی؟ حکایت آن مثل معروف است که می‌گوید "دیگی که برای من نجوشد..."

سیدعباسی اضافه کرد: یا تعامل می‌شود یا اگر نیست، خبرها و صحبت‌های کذب نباید 24 ساعت قبل از هر بازی در بیاید و آرامش تیم را به هم بریزد. این اتفاقات در این دوره‌ای که من آمدم زیاد بوده است. شانس هم با ما همراه نیست و مثلا در همین دیدار می توانستیم برابر تیم خوب مس برنده باشیم. گل‌هایی که می خوریم روی بدشانسی است و دوستان هم در تلاش هستند که تمرکز تیم ما را به هم بریزند و ما هم سعی می‌کنیم با آن مقابله کنیم.

او درباره باقی ماندن شهرخودرو در لیگ برتر گفت: هیچ چیزی بعید نیست و امید داریم. یک سالی من با شرایط بدتر این در ابومسلم توانستیم در لیگ بمانیم. اگر مسئولان استان دوست داشته باشند و بخواهند، مسئولان شهرخودرو هم در تلاش هستند که تیم بماند و اگر مسئولان استان نخواهند، ما به تنهایی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی شهرخودرو درباره اعتراض به گل مس رفسنجان توضیح داد: ابتدا فکر کردیم آفساید است اما بعدا که فیلم را مشاهده کردیم، آفساید نبود و عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان درباره بحث ممنوعیت اردوهای برون مرزی برایتیم‌هایلیگ برتری گفت: فرقی به حال تیم ما نمی‌کند و بقیه باید نگران باشند. نمی دانم این به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی است یا موضوع دیگر اما به هر حال بازی‌های برون‌مرزی می تواند روی کیفیت تیم های ما تاثیر مثبت داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5xla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرخودرو‌‌؛ مشکلات پیچیده تر از همیشه