تاریخ انتشار: 1400/10/29 02:13
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:
کد خبر: 26976

آذرباد ؛بسیار مؤدب، با شخصیت و با اخلاق است/از نمایش خوب او راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: محسن آذرباد از بچه های خوب و با اخلاق است و در طی سه سال همکاری شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌ایم.
آذرباد ؛بسیار مؤدب، با شخصیت و با اخلاق است/از نمایش خوب او راضی هستم

محمد ربیعی اظهار داشت: ابتدا تشکر ویژه ای از شهر سیرجان، مردم عزیزش، باشگاه گل‌گهر و آرمان گهر و هیأت فوتبال و اهالی رسانه دارم. با توجه به شرایط کل استان و بارندگی در همه شهرها به این شهر آمدیم و 120 دقیقه زیر باران بازی کردیم. در ماراتنی 120 دقیقه‌ای کار کردیم. وظیفه من است از همه اهالی فوتبال کرمان تشکر کرده و به تیم پدیده هم به دلیل بازی خوبی که انجام داده خداقوت و خسته‌نباشید می‌گویم.

وی بیان کرد: پدیده مقابل سپاهان و پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و در ابتدای دیدار با فولاد هم یک بازیکن خود را از دست داد. پدیده تیم بسیار خوب و منسجمی است. بلوک چهار و پنج نفره ایجاد می‌کند و بسیار خوب و سرعتی به سمت دروازه حریف می‌رود. برای باز کردن این دیوار دفاعی کار سختی داشتیم. حتی مقابل گل‌گهر هم این کار را انجام داد. در کل در کارهای دفاعی تیم خوب و منسجمی است.

وی افزود: بیشتر مالک توپ و زمین بودیم اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد، البته فرصت‌هایی هم داشتیم. در نیمه اول منشأ می‌توانست از تک به تک خود استفاده کند. در اینگونه بازی‌ها باید خیلی با تدبیر کار کنید. این دور از جام حذفی نشان داد جام شگفتی‌ها است.

سرمربی تیم مس رفسنجان در ادامه از زحمات بازیکنان تیمش تقدیر کرد و گفت: انرژی گذاشتن 120 دقیقه‌ای آنها در این هوای سنگین و زمینی که برای اولین بار روی آن بازی می‌کردند، قابل تقدیر است. حضور مس رفسنجان در جمع هشت تیم برتر جام حذفی را ابتدا به بازیکنانم و سپس به مردم رفسنجان و باشگاه تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خوب است یک فصل را بین هشت تیم تمام کردیم و امسال هم در جمع هشت تیم جام حذفی حضور داریم.

ربیعی ادامه داد: موضوع نگران‌کننده برای ما این است که در 72 ساعت آینده باید با سپاهان بازی کنیم. هرچند حریف روز گذشته 120 دقیقه بازی کرد اما ما هم امروز این کار را انجام دادیم با این تفاوت که سپاهان 24 ساعت بیشتر استراحت کرده است خیلی زمان کمی برای ریکاوری داریم. فشردگی مسابقات از لحاظ جسمانی همه تیم‌ها را مستهلک کرده و از لحاظ فنی هم کیفیت بازی‌ها را رو به نزول می‌برد. با این وجود مجبور هستیم این مسابقه را برگزار کرده و در تعطیلات نیم‌فصل تیم را ریکاوری کنیم تا دیدار با سپاهان هم فرصت ریکاوری نداریم.

وی در خصوص عملکرد محسن آذرباد در هفته‌های اخیر گفت: سومین سال همکاری من با محسن است. قبل از آن هم همدیگر را می‌شناختیم. از نمایش او خوشحال هستم. بازیکنانی مانند آذرباد دیر به فوتبال ما معرفی شده‌اند. وی اکنون بالاتر از 30 سال سن دارد. بچه بسیار مؤدب، با شخصیت و با اخلاقی است. در این سه سال هم به شناخت کافی از دیدگاه‌های من رسیده و خوب کار می‌کند و بازیکنان ما واقعاً یک تیم هستند.

محسن آذرباد

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته و قبل از اعزام تیم به سیرجان اتفاق بدی رخ داد. پس از اتمام تمرین شاهین توکلی قصد حمام رفتن داشت اما به دلیل لیز خوردن روی شیشه افتاد و دست و پایش زخمی شد. به خاطر این اتفاق پسر خوب‌مان را از دست دادیم. مهدی کیانی هم به دلیل فیزیوتراپی ناشی از مصدومیت کمر در اختیار ما نبود. مهرداد رضایی هم مصدوم است. با این وجود سایر بچه‌ها امروز خیلی خوب کار کردند و از همگی آنها تشکر می‌کنم. بازی سخت و سنگینی داشتیم.

ربیعی در مورد آخرین وضعیت زمین شهدای مس رفسنجان که دیروز از آن بازدید کرده بود، گفت: درباره این موضوع نمی‌توانم جواب دقیقی بدهم. باید صبر کرده و ببینیم ابتدا شرایط جوی چگونه می‌شود فردا جلسه‌ای با مدیریت باشگاه مس برگزار می‌کنیم تا در خصوص وضعیت زمین تصمیم بگیریم. در این مورد زیاد صحبت کرده و فشار لازم را هم گذاشتم. امیدوارم وضعیت زمین اختصاصی تیم مس بهتر شود و جدا از راحت شدن خیال خودمان برای برگزاری تمرینات و بازی‌ها از نیم فصل دوم هم شاهد حضور تماشاگران‌مان هم در ورزشگاه باشیم.

وی توضیح داد: زمین شماره 2 مجموعه مس رفسنجان دارای چمن مصنوعی است پس از اتمام مسابقات فصل گذشته باید این چمن را برداشته و آن را از نوع زیرسازی می‌کردیم. همچنین باید سیستم گرمایشی و موتورخانه هم برای آن تعبیه می‌شد. با کاشت چمن زمین را به این فصل نمی‌رساند به همین دلیل تصمیم گرفته شد از چمن رولی استفاده کنیم که آن هم داستان‌های خودش را دارد.

وی ادامه داد: روز گذشته با حضور زیندینی، علیزاده و سایر مسئولان باشگاه جلسه‌ای برگزار کردیم و به ما قول دادند زمین را به اولین دیدار نیم فصل دوم برسانند ولی این موضوع همت و تلاش شبانه‌روزی می‌خواهد. امیدوارم این اتفاق بیفتد در غیر این صورت باید برای دور برگشت تدبیر دیگری بیندیشیم. البته اطمینان دارم اولین تمرین مس برای فصل آینده قطعاً در شماره 2 رفسنجان برگزار خواهد شد که این هم دستاورد بزرگی است.

ربیعی در خصوص ممنوعیت اردوهای خارجی تصریح کرد: در رابطه با اردوی تیم ما در پیش فصل که به خارج از کشور رفتیم، حرف‌هایی ایجاد شد. می‌توانید از مدیریت تیم ما بپرسید که هزینه‌ای که کردیم، خیلی تفاوتی با اردوهای داخلی نداشت و کمی بیشتر شد. ما قطعاً به این موضوع تمکین خواهیم کرد. سال گذشته و ابتدای امسال تیم‌هایی به اردو رفتند و ممنوع نبود اما در تعطیلات در تهران و احتمالاً در کیش اردویی بزنیم و بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم که برای بازی‌های خارج از خانه آماده شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399jqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذرباد: با استقلال تقابل جالبی خواهیم داشت

ربیعی: همه بازیکنان ما جزو تیم اول هستند
فردا به چند نفر استراحت می دهیم؛