تاریخ انتشار: 1400/10/29 16:31
کد خبر: 26946

اختصاصی/ دهنوی: این آقا دنبال دیه گرفتن است!/ اگر زده بودم راحت می گفتم زدمش

قاسم دهنوی سرمربی تیم نوجوانان شهرخودرو بعد از ماجرای درگیری در اتوبوس به تشریح این اتفاق پرداخت
اختصاصی/ دهنوی: این آقا دنبال دیه گرفتن است!/ اگر زده بودم راحت می گفتم زدمش

خبری هایی مبنی بر درگیری فیزیکی بین قاسم دهنوی سرمربی نوجوان پدیده و حمید زوهانی مدیر تیم های پایه این باشگاه‌ شنیده شده که در این راستا گفت و گوی فرتاک ورزشی را با قاسم دهنوی سرمربی تیم بخوانید.

دهنوی در این رابطه گفت: داستان اینطور بود که دیشب این آقا با دو نفر دیگر با موتور سیکلت جلو اتوبوس را گرفتند و این آقا مدعی شده که تا پول زمین و کارت ها را ندهید، اجازه حرکت نمی دهیم. من گفتم چه پولی چه کارتی همه هزینه ها را والدین پرداخت می کنند و این چه حرفی است که می زنید؟! بچه ها از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می شوند. اجازه بدهید برویم و برگردیم بعد صحبت می کنیم.

او ادامه داد: این آقا شروع کرد به فحاشی و حرفهایی که در شأن خودش بود را به من گفتن و ما با هم گلاویز شدیم ولی بحث شکستن دماغ و زد و خورد پیش نیامد. همه تیم می دانند که ما همیشه برای مسافرت محله ای به نام تقاطع بلوار سجاد قرار می گذاریم که نزدیک آن کلانتری هم وجود دارد و می توانید اطلاعات بگیرید. جالب این‌جاست این آقا چرا بعد از ۳۵ دقیقه به کلانتری مراجعه کرد در حالی که کلانتری همان بغل خودمان‌ بود و پنج دقیقه فاصله نداشت؟!

دهنوی افزود: اگر من این آقا را زده بودم که دلم خنک بود و می گفتم این آقا را زدیم ولی متاسفانه کار او همین کارهاست و دنبال دیه گرفتن است. همین آقا چند وقت پیش هم رفته رختکن تیم جوانان و با بازیکنان جوانان نیز درگیری فیزیکی پیدا کرده که پرونده کم‌ ندارد.  

دهنوی در پایان گفت: متاسفانه عده ای برای بزرگ شدن دست به هر کاری می زنند و من هم ترجیح می دهم زیاد در مورد این اشخاص حرف نزنم چون ارزش حرف زدن را ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8eyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفاف و صریح ، از زبان بازیکن اسبق پرسپولیس و تراکتور

فوت میناوند و انصاریان یک شوک بزرگ به پرسپولیس بود
قاسم دهنوی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: