تاریخ انتشار: 1400/10/29 22:09
کد خبر: 26934

کاپیتان 40 ساله؛ مهمترین عنصر دفاعی پرسپولیس!

پرسپولیس با رهبری جلال حسینی، توانسته ثبات خط دفاعی را برگرداند و در حضور کاپیتان، سخت گل می‌خورد.
کاپیتان 40 ساله؛  مهمترین عنصر دفاعی پرسپولیس!

 پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، نمایش خوبی داشت و توانست بردی ارزشمند، مقابل ذوب آهن به دست آورد. آن‌ها سه گل در اصفهان زدند و گلی هم نخوردند. دو کلین شیت پیاپی پرسپولیس، پس از گل عجیبی که از پدیده دریافت کرد و باعث شد دو امتیاز حساس را از دست بدهد، دوباره طرفداران‌شان را به خط دفاعی این تیم امیدوار کرده است. آن‌ها بازگشت این اقتدار را بیش از هر چیز، مدیون کاپیتان‌شان هستند که به زودی 40 سالگی را پشت سر می‌گذارد.

در دوران حضور همزمان شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس، جلال حسینی بیشتر بازی‌ها روی نیمکت بود. پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به مرور، بتوانند با جانشین‌های سیدجلال تیم‌شان را بسازند و او آماده خداحافظی شود. جدایی شجاع خلیل‌زاده و سپس محمدحسین کنعانی‌زادگان، این برنامه را بهم ریخت. پرسپولیس در این مدت، مدافعان زیادی خریده اما هنوز برای داشتن انسجام دفاعی، به سیدجلال وابسته است. بازیکنی که در این سن و سال هم، ستاره خط دفاعی سرخپوشان محسوب می‌شود.

پرسپولیس پس از آمار نه چندان خوب دفاعی در هفته‌های ابتدایی، توانسته خط دفاع منسجمی داشته باشد. 5 بازی آخری که جلال حسینی در خط دفاع پرسپولیس به میدان رفته، آن‌ها فقط یک گل از تراکتور خورده‌اند. ذوب آهن، سپاهان و فجرسپاسی در لیگ برتر و سپس یک رویارویی دیگر با ذوب آهن در جام حذفی، بازی‌هایی بوده که پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. آماری که تفاوتی فاحش، با هفته‌های ابتدایی لیگ برتر دارد. البته پرسپولیس در همین مدت، یک بازی مقابل پدیده بدون حسینی به زمین رفت و در همان مسابقه هم، از تیم آخر جدول گل خورد.

سیدجلال در آستانه ورود به دهه پنجم زندگی، همچنان مهمترین عنصر دفاعی پرسپولیس است. کسی که بعد از جدایی هر دو مدافع میانی تیم ملی، می‌تواند پرسپولیس را در اوج نگه دارد و برگ برنده تیمش، در راه رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی باشد. بر اساس نمرات متریکا هم حسینی، با نمره 6.97 بهترین مدافع پرسپولیس و چهارمین مدافع میانی برتر لیگ محسوب می‌شود. آمارهایی که تمام ذهنیت‌ها درباره عمر مفید یک ستاره را، زیر سوال برده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5okp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان پرسپولیس مشکلی برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد