تاریخ انتشار: 1400/11/02 20:32
کد خبر: 26826

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول/ موقعیت سوزی برای سرخپوشان

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در شرایطی با تساوی به پایان رسید که هر دو تیم موقعیت های مناسبی برای رسیدن به گل داشتند.
تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول/ موقعیت سوزی برای سرخپوشان

دومین دیدار هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 18 امروز شنبه بین تیم های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار سرخپوشان با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، منوچهر صفروف، فرشاد فرجی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی به میدان رفتند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی قدم در این دیدار گذاشتند که یکی از اصلی ترین رقبایشان در بالای جدول برابر مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد تا سرخپوشان امیدوار باشند با پیروزی برابر فولاد فاصله خود با تیم سپاهان را بیشتر خواهند کرد.

با این حال دقایق ابتدایی بازی باب میل سرخپوشان میزبان پیش نرفت و این فولاد بود که موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حامد لک ایجاد کردند و تا آستانه باز کردن دروازه این تیم هم پیش رفتند.

اما از دقیقه 17 به بعد این تیم میزبان بود که با ایجاد یک موقعیت خطرناک توپ و میدان را در اختیار گرفت. در این دقیقه ضد حمله شاگردان گل محمدی تا داخل محوطه جریمه فولاد خوب پیش رفت اما مهدی عبدی در آخرین ضربه نتوانست توپ را مهار کند تا بهترین فرصت سرخپوشان بدون ثمر بماند.

حملات پرسپولیس تا دقیقه 23 بدون وقفه ادامه داشت و در این دقیقه شوت سرکش کمال کامیابی نیا از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت تا سفیدپوشان میدان پس از دقایقی از زیر بار فشار سرخ های میزبان خارج شوند.

پرسپولیس در دقیقه 36 نیمه اول می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه ایستگاهی که توسط مهدی ترابی زده شد به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. در این دقایق سرخپوشان تیم برتر میدان بودند و موقعیت هایی را روی دروازه مهمان جنوبی ایجاد کردند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند.

در دقیقه 39 سرخپوشان بازهم تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند اما احسان پهلوان در شرایطی که با دروازه بان تک به تک شده بود در زدن ضربه آخر تعلل کرد تا وحید حیدریه از راه برسد و توپ را از مقابل پای او به بیرون بفرستد و یک موقعیت طلایی برای سرخپوشان از دست برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qepn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس رسما به داوری‌ اعتراض می‌کند