تاریخ انتشار: 1400/11/02 21:33
کد خبر: 26824

پرسپولیس با شکست یک استقلالی به استقلال رسید/ پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بسته شد، پنجره امید باز!

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان جایگاه خود در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را تثبیت کرد.
 پرسپولیس با شکست یک استقلالی به استقلال رسید/ پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بسته شد، پنجره امید باز!

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. تک گل سرخپوشان در این بازی را مهدی عبدی در دقیقه 49 به ثمر رساند.

شاگردان یحیی گل محمدی در روزی که پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم بار دیگر به دلیل شکایت اوساگونا بسته شد، با این پیروزی 35 امتیازی شد و هم‌امتیاز با تیم استقلال و به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به این تیم، همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس : حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، منوچهر صفروف (58 - مهدی شیری)، احسان پهلوان (66 - وحدت هنانوف)، مهدی ترابی و مهدی عبدی (3+90 - رضا اسدی).

ترکیب فولاد : علی غلام‌زاده، وحید حیدریه (69 - میلاد بدرقه)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک (86 - احمد عبدالله‌زاده)،‌ محمدرضا عباسی (86 - محمد قاسمی‌نژاد)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

داور : حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه 6 : تیم فولاد که دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت،‌ با یک کار هماهنگ توپ را به داخل محوطه جریمه پرسپولیس فرستاد که ضربه سر شیمبا روی ارسال این توپ را حامد لک به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 8 : باز هم ارسال دقیق بازیکنان فولاد از کناره‌ها یک موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که این بار ضربه سر محمدرضا عباسی از داخل محوطه شش قدم به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16 : نفوذ بسیار خطرناک عباسی از جناح راست پرسپولیس، سومین موقعیت پیاپی فولادی‌ها را خلق کرد که این بار توپ به شکلی بسیار خطرناک از روی سر پاتوسی عبور کرد و این بازیکن نتوانست دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه 17 : ضدحمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس اولین موقعیت جدی این تیم را در نیمه اول خلق کرد که ناهماهنگی عجیب ترابی و عبدی این فرصت خوب را به راحتی برای سرخپوشان از دست داد.

دقیقه 36 : ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از گوشه زمین به شکلی خطرناک به تیر دروازه فولاد برخورد کرد.

دقیقه 39 : تعلل احسان پهلوان باعث شد تا موقعیت تک به تک این بازیکن از دست برود و وحید حیدریه به خوبی با یک تکل دروازه تیمش را نجات داد.

نیمه دوم

دقیقه 47 : ضربه سر احسان پهلوان در محوطه جریمه به دست مدافعان فولاد برخورد کرد که در این صحنه پرسپولیسی‌ها به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 48 : جواد نکونام به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 49 : مهدی ترابی با توپ‌ربایی در میانه زمین یک ضدحمله خوب برای سرخپوشان تدارک دید که مهدی عبدی این‌بار به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه دروازه فولاد را باز کرد.

دقیقه 52 : شوت مهدی عبدی در میان مدافعان فولاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56 : منوچهر صفروف اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 61 : شوت از پریرا از راه دور با اختلاف کم از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 65 : شوت پاتوسی از روی خط محوطه جریمه را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 82 : ضربه فنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه 85 : باز هم شوت مهدی ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: میلاد سرلک به دلیل خطا روی بازیکنان فولاد دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45abp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ برای استقلال و منصوریان