تاریخ انتشار: 1395/08/14 19:30
کد خبر: 250941

مدافع پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد (عکس)

مدافع چپ آماده فصل گذشته صبای قم این روزها به یک نیمکت‎نشین صرف در این تیم تبدیل شده است و به نظر می رسد به تغییرات اساسی نسبت به عملکردش در جمع سرخپوشان نیاز دارد.
مدافع پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد‎امین آرام‎طبع که با توجه به تغییرات تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ و حضور محمد انصاری در قلب دفاعی این تیم، برای حضور در دفاع چپ به جمع سرخپوشان اضافه شده بود، هفته های ابتدایی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد تا این روزها علیرغم بهبودی همچنان به یک نیمکت نشین صرف در این تیم تبدیل شود.

مدافع سرعتی و تکنیکی سرخپوشان که با این خصوصیات در فصل گذشته در صبای قم شرایط فوق العاده ای را پشت سر می گذاشت، هنوز نتوانسته با شرایط سرخپوشان خود را هماهنگ کند و همین مساله باعث شده تا در تمرینات این تیم یکی از بی انگیزه ترین سرخپوشان شناخته شود که ادامه این روند می تواند حتی به قیمت جدایی اش از جمع این تیم تمام شود. برانکو ایوانکوویچ که نشان داده به روحیه بالای جنگندگی و شادابی شاگردانش و تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی اهمیت زیادی نشان می دهد و یکی از ملاک های انتخاب ترکیب اصلی تیمش این مساله است، مطمئنا این روزها نگاه خود را از روی این مدافع برداشته و به محسن ربیع خواه (که با داشتن خصوصیات دفاعی و پست تخصصی هافبک دفاعی اعتماد بیشتری به خود جلب کرده است)، امیدوار است. آرام طبع برای اینکه همچنان یکی از سرخپوشان باشد نیازمند سرعت بیشتری در هماهنگی با جمع پرسپولیس است و روند فعلی، مسلما او را از یاد خواهد برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyez8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین دفاع راست ایران / بهتر از ماهینی موجود نیست