تاریخ انتشار: 1400/11/15 11:41
کد خبر: 26306

نساجی در اصفهان؛ دوستانه برای سومین بار

نساجی و سپاهان سومین بازی تدارکاتی را در جریان این فصل با هم انجام خواهند داد.
 نساجی در اصفهان؛ دوستانه برای سومین بار

نساجی و سپاهان در ابتدای فصل دو بار در زمین الیاف تهران با هم بازی دوستانه انجام دادند که در یک بازی تیم سپاهان با نتیجه 4-1 پیروز شد و در بازی دوم دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. سومین بازی دوستانه دو تیم دوشنبه هفته پیش رو در اصفهان برگزار خواهد شد. به همین بهانه نساجی به دعوت باشگاه سپاهان روز یکشنبه راهی اصفهان خواهد شد و دوشنبه در استادیوم نقش جهان با این تیم رویارو خواهد شد.

نساجی دور رفت بازی ها را با 21 امتیاز و عنوان نهمی در حالی به پایان برد که اختلاف امتیازش با تیم های بالای جدول کم است به طوریکه با مس رفسنجان که در جایگاه چهارم قرار دارد 4 امتیاز و تیم پنجم یعنی آلومینیوم اراک 3 امتیازاست. این عملکرد در حالی که در فصل گذشته با همین بازیکنان یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر بود ودر نهایت به زحمت در جدول بازی ها باقی ماند برای مازنی ها فوق العاده است به خصوص که در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

شاگردان ساکت الهامی دیروز در اولین بازی دوستانه خود تیم دسته سومی پانیک تالش را با نتیجه دو بر یک شکست دادند و درحالی مهیای بازی با سپاهان می شود که این باشگاه  هنوز موفق نشده بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند که این به نظر می رسد به خاطر پیشنهادات سنگین مالی است که بازیکنان ارایه می دهند و نساجی به عنوان یک تیم خصوصی در پرداخت ها محدودیت دارد و گفته می شود بودجه این  تیم در فصل جاری 35 میلیارد تومان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byg6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان 0  نساجی 1 / پوکر زردپوشان در زدن توپ به تیر دروازه