تاریخ انتشار: 1400/11/15 12:28
کد خبر: 26303

رای کمیته استیناف عادلانه بود/ جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم‌هایی که خطا می‌کنند باید تاوان اشتباهات شأن را هم بپردازند، گفت: رأی کمیته استیناف عادلانه بود و حق به حقدار رسید.
رای کمیته استیناف عادلانه بود/ جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود

منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار و در خصوص دیدار معوقه استقلال برابر پیکان از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: آبی‌ها تا قبل از بحث کرونا و لغو دو بازی استقلال شرایط بسیار خوبی داشته و توانسته بودند بازی‌های خود را با موفقیت به پایان رسانده و صدرنشین لیگ باشند.

وی تاکید کرد: استقلال در خط دفاع و حمله بهترین بود و تنها تیمی بود که در نیم فصل اول شکست را پذیرا نشده بود و همین مساله باعث شد تا فاصله خود را با رقیب همیشگی اش حفظ کند. اگر کرونا دوباره پیش نمی‌آمد دو بازی استقلال برابر پیکان و هوادار لغو نمی‌شد و استقلال می‌توانست به راحتی این دو دیدار را با موفقیت به پایان برساند اما وقفه‌ای که به وجود آمد و اینکه نزدیک به ۱۳ بازیکن استقلال هم دچار کرونا شدند باعث شد تمرینات این تیم لغو شده و شاید تیم از لحاظ آمادگی جسمی و روحی دچار مشکل شده باشد اما مطمئنم بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند فردا هوادار را شکست داده و همچنان صدرنشین جدول باقی بمانند.

رشیدی در خصوص هوادار تهران گفت: این تیم جوان، با انگیزه و پر از شور و نشاط است، رضا عنایتی که هدایت این تیم را بر عهده دارد سال‌ها به عنوان مهاجم برای استقلال گلزنی کرده، تیم سابقش را به خوبی می‌شناسد البته آنها هم در ابتدای فصل نتایج خوبی نداشتند اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشته عملکرد آنها بهتر شد و شاید این توقف لیگ به خاطر تیم ملی و کرونا آنها را هم دچار مشکل کند اما جوانان باانگیزه ای در این تیم وجود دارند و به دنبال این هستند همانطور که در مقابل پرسپولیس خوش درخشیدند مقابل استقلال هم بدرخشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد آبی پوشان هم گفت: استقلال بعد از منفی شدن تست بازیکنانش تمرینات خود را آغاز کرده است و تلاش می‌کند تا با آمادگی کامل به مصاف حریفش برود. مجیدی می‌داند با شرایطی که به وجود آمده باید تیمش را از هر لحاظ آماده این دیدار کند تا بتواند سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کند.

وی در مورد رأی کمیته استیناف در خصوص بازیکن خاطی گل گهر سیرجان نیز گفت: رأی کاملاً درست بود، گل گهر خطا کرده بود و باید تاوان خطایش را می‌داد اما نمی دانم چرا یک عده که هیچ منافعی هم ندارند بیشتر از گل گهری ها از نتیجه‌ای رأی ناراحت هستند. تیمی که تخلف کرده باید جریمه شود، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم تا شاهد یک فوتبال بدون حاشیه و جذاب باشیم.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: تقابل مجیدی و عنایتی، دو مهاجم سابق استقلال که روزی در کنار یکدیگر تلاش می‌کردند تا برای آبی پوشان گل بزنند فردا جذاب خواهد بود. استقلال باید این بازی را برای تداوم صدرنشینی اش ببرد و عنایتی می‌خواهد یک بار دیگر شگفتی ساز شود. دو بازیکنی که یک روز در کنار هم بودند حالا به خاطر شرایط شأن که سرمربی دو تیم هستند باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488ynw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشیدی: استقلال باید تاکتیک‌های متنوع داشته باشد