تاریخ انتشار: 1400/11/15 16:36
کد خبر: 26293

ادامه ماجرای عجیب مظاهری و استقلال

ماجرای رشید مظاهری و استقلال در این فصل عجیب پیش رفت، به طوری که دروازه‌بان استقلال هنوز نتوانسته از این باشگاه رضایت‌نامه بگیرد.
ادامه ماجرای عجیب مظاهری و استقلال

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره جدایی رشید مظاهری از تیم فوتبال استقلال مطرح شده است. در این بین فولاد خوزستان و سپاهان از جمله مشتریان دروازه‌بان استقلال بودند. فولادی‌ها با مظاهری به توافق نرسیدند و سپاهانی‌ها نیز به دروازه‌بان آبی‌پوشان اعلام کردند رضایت‌نامه‌اش را باید به صورت قطعی از استقلال بگیرد، نه قرضی. برخلاف اینکه گفته می‌شود مظاهری با سپاهان به توافق رسیده است، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دروازه‌بان استقلال امروز و فردا مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال برای گرفتن رضایت‌نامه انجام خواهد داد تا تکلیفش مشخص شود.

ماجرای مظاهری و استقلال به شکل عجیبی در این فصل پیش رفت. پس از اینکه دروازه‌بان استقلال قراردادش را در ابتدای فصل تمدید کرد، در هفته دوم لیگ برتر به جای سیدحسین حسینی ِ مصدوم درون دروازه قرار گرفت، ولی به یکباره ۱۳ هفته حتی جایی روی نیمکت ذخیره‌ها هم نداشت. فرهاد مجیدی به واسطه یکسری استدلال‌های خود به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد تمایلی به ماندن مظاهری ندارد و رضایت‌نامه‌اش را برای هر تیمی که می‌خواهد صادر کنند!

زمانی که مظاهری متوجه این موضوع شد تصمیم گرفت از استقلال جدا شود، ولی به دلیل اینکه مدیران این باشگاه برای رضایت‌نامه او مبلغی را تعیین کرده یا گفته‌اند باید قرضی به تیم‌های دیگر برود، هنوز موفق به جدایی از جمع آبی‌پوشان نشده است. مظاهری علاوه بر سپاهان، از یک تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد که جزئیات آن امروز و فردا مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqz8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمت جدید سیدحسین در تیم مجیدی+عکس