تاریخ انتشار: 1400/11/15 22:12
مرادی: امیدوارم رفتاری که با من شد با دیگران نشود
کد خبر: 26269

استقلال را دوست دارم ولی هیچ وقت شرافتم را زیر سؤال نمی‌برم/ ، روزی بر می‌گردم و حقم را می‌گیرم

مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت: استقلال عشق من است، روزی به این تیم بر می‌گردم و حقم را می‌گیرم.
 استقلال را دوست دارم ولی هیچ وقت شرافتم را زیر سؤال نمی‌برم/ ، روزی بر می‌گردم و حقم را می‌گیرم

 بابک مرادی بعد از دیدار هوادار و استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی برای من خیلی سخت بود. بعد از جدایی از استقلال قسمت شد به هوادار بیایم. چند روزی با این تیم تمرین کردم و الان با استقلال بازی کردیم. استقلال تیم گردن کلفتی در ایران و آسیاست و این برد را به آنها تبریک می‌‌گویم.

وی درباره اینکه با سیاوش یزدانی صحبت‌های دوستانه‌ای در بازی نداشته است، عنوان کرد: همه می‌دانند من استقلال را خیلی دوست دارم ولی هیچوقت شرافتم را زیرسؤال نمی‌برم. با سیاوش درباره صحنه پنالتی صحبت‌هایی کردیم. پیراهن هر تیمی را که بپوشم به آن عرق دارم. برای من سخت بود که مقابل استقلال بازی کنم ولی شرافتم را خیلی دوست دارم و اعتقاد داشتم که آن توپ پنالتی بود. بازی را استقلال برد و به آنها تبریک می‌گویم.

هافبک هوادار با بیان اینکه «جداییم از استقلال دست خودم نبود» یادآور شد: روزی که به استقلال آمدم برای این آمدم که به تیم ملی بروم ولی پستم، پستی نبود که دوست داشته باشم بازی کنم. خداراشکر الان که به هوادار آمدم آقا رضا (عنایتی) گفت فکر و ذکرت را روی پست خودت بگذار و من قرار است فقط در پست فوروارد و وینگر بازی کنم.

مرادی درباره اینکه ابتدا گفته شد قراردادش دو ساله با استقلال تمدید شده ولی در نهایت به هوادار پیوست، گفت: موقعی که می‌خواستم جدا شوم به باشگاه رفتم، از سردار آجورلو تشکر می‌کنم، ایشان گفت که بابک باید تمدید کنی، گفتم چشم و گفت باید قرضی بروی بازهم گفتم چشم، گفت باید پولت را ببخشی، گفتم چشم و گفت باید سفید امضا کنی، گفتم چشم و بعد از اینکه قراردادم 2 ساله تمدید شد، ظاهراً کادر فنی مخالف بود و بعد از درز خبر برای اینکه استقلال را دوست داشتم و نمی‌خواستم حاشیه‌ای ایجاد شود به آجورلو گفتم بدون سر و صدا رضایت‌نامه قطعی من را بدهید تا جدا شوم.

«هر موقع که شرایطش باشد بازهم به استقلال برمی‌گردم» هافبک هوادار با اشاره به این موضوع ادامه داد: استقلال تیم منِِِ بابک مرادی‌هاست و امیدوارم رفتاری که با من شد دیگر با امثال من نشود. به امید خدا بر می‌گردم و حقم را می‌گیرم چون استقلال عشق من است و واقعاً به من ظلم شد. همه کسانی که به من ظلم کردند را می‌بخشم چون آدمی هستم که چیزی در دلم نیستم و کینه به دل نمی‌گیرم. امیدوارم استقلال آخر فصل قهرمانی را جشن بگیرد.

وی درباره اینکه پیراهن استقلال را زیر لباسش پوشیده بود، گفت: گفته بودم که اگر گل بزنم خوشحالی نکنم و لباس هوادار را از تنم خارج کنم برای همین لباس استقلال را زیر لباسم پوشده بودم.

مردای درباره اینکه قبل از بازی سمت فرهاد مجیدی رفت، اشاره کرد: مجیدی سرمربی من بوده و هر اتفاقی که رخ داده به کنار من احترام بزرگ‌تر از خودم را تحت هر شرایطی دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqzab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال انتقال قرضی مرادی به هوادار