تاریخ انتشار: 1400/11/16 14:23
کد خبر: 26245

اشجاری: صحبت‌های مجیدی درباره اسکوچیچ به ضرر استقلالی‌هاست

بازیکن سابق تیم ملی در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی درباره اسکوچیچ می‌گوید هیچ چیزی تغییر نمی‌کند و این شکل صحبت کردن فرهاد مجیدی بیشتر به ضرر بازیکنان استقلال خواهد بود.

اشجاری: صحبت‌های مجیدی درباره اسکوچیچ به ضرر استقلالی‌هاست

حسن اشجاری درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار کرد: چیزی که مشخص است نتایج و عملکرد درخشان تیم ملی است و این از هر نقد و انتقادی جلوگیری می‌کند. وقتی نتیجه می‌گیرید، انتقادها دیگر به چشم نمی‌آید. با این که انتخاب اسکوچیچ به اعتقاد من فنی نبود اما به هر حال نتیجه گرفته و با عملکردش نشان داد که شایسته این انتخاب بود. البته همچنان اعتقاد دارم بیشتر از این‌که تیم ملی به اسکوچیچ نیاز داشته باشد، اسکوچیچ به تیم ملی نیاز دارد تا بتواند خودش را در سطح منطقه مطرح کند و طبیعی است که سرمربی تیم بزرگی مثل ایران بودن کار بزرگ و درخشانی خواهد بود.

او ادامه داد: این بهترین فرصت برای هر مربی است که بتواند چنین تیمی را در اختیار بگیرد و نتیجه کسب کند. از آن طرف هم تاریخ‌سازی و صعود تاریخی تیم ملی بسیار کار بزرگی بود که می‌تواند به نام همه اعضای تیم ملی و مجموعه فدارسیون نوشته شود. البته ما نباید با این نتایج خودمان را فریب دهیم چون در گروه آسانی قرار داشتیم. اگر قرار بر صعود از مرحله گروهی از جام جهانی است باید یکسری فاکتورها را داشته باشیم. تیم ملی ما مقابل رقبای قدرتمند بازی نکرده و محک جدی نخورده است.

بازیکن سابق تیم ملی ایران اضافه کرد: تیم ملی باید با یک برنامه ریزی مشخص، در بازی‌های دوستانه کار خود را شبیه سازی کند که این بسیار می‌تواند به ما کمک کند. همچنین آقای اسکوچیچ درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی باید نگاه دقیق تری داشته باشد چون به طور مثال حق دعوت از بازیکنانی که قهرمان نیم فصل شده‌اند، بیشتر از این‌هاست. البته نمی‌گویم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. سرمربی با بازیکنان زندگی می‌کند و نسبت به ما که از بیرون نگاه می‌کنیم، چیزهای بیشتر می‌داند.

او درباره انتقاد فرهاد مجیدی از اسکوچیچ و بازی ندادن به سیاوش یزدانی گفت: با شناختی که از اسکوچیچ و مربیان کروات دارم، این شکل صحبت کردن فرهاد مجیدی بیشتر به ضرر بازیکنان استقلال خواهد بود. مطمئنم هیچ چیزی تغییر نمی‌کند و شاید حتی بدتر هم شود اما احساس می‌کنم دلیل استفاده از امید نورافکن این بوده که نسبت به سیاوش یزدانی بیشتر در کوران مسابقات تیم ملی بوده است. شاید نخواست آن فشار لازم را روی یزدانی بیاورد و این نظر سرمربی تیم ملی است.

اشجاری اضافه کرد: اگر بخواهم به عنوان بازیکن سابق استقلال به این ماجرا نگاه کنم، باید بگویم آمار و شکل دعوت کردن بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد که اسکوچیچ کاملا نسبت به استقلال موضع شخصی دارد. البته این مساله می‌تواند یک نگاه طرفداری باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqzbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ منتظر جواب زنیت / خبری از ستاره استقلال در تمرین تیم ملی نبود!