تاریخ انتشار: 1400/11/17 20:00
کد خبر: 26191

پرسپولیس در بازار نقل وانتقالات فقط تماشاگر بود / تنها ضعف باشگاه مدیریت آن است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه هیچ بازیکنی در فصل نقل و انتقالات به جمع سرخپوشان اضافه نشد و باشگاه در بازار فقط تماشاگر بود.
پرسپولیس در بازار نقل وانتقالات فقط تماشاگر بود / تنها ضعف باشگاه مدیریت آن است

حسین بادامکی درباره شرایط تیم پرسپولیس و بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام کشور گفت: سوپر جام معتبر است و خیلی اهمیت دارد ، البته همه جای دنیا این بازی را در ابتدای فصل برگزار می کنند ولی از انجا که فوتبال کشورمان کلا با فوتبال روز دنیا فرق دارد ، این بازی در نیم فصل برگزار می شود که جای تعجب دارد.

وی افزود : این بازی برای هر دو تیم سخت و دشوار است ولی هر تیمی که اشتباه نکند ، برنده این دیدار خواهد بود. به نظر من  فولاد سخت گل می خورد و باید در همان نیمه اول سرخپوشان به گل برسند تا با حفظ نتیجه به دنبال گل های بعدی باشند.  

بادامکی درباره فصل نقل و انتقالات  نیز خاطر نشان کرد : فولاد خوزستان در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و چند بازیکن را به خدمت گرفت تا تقویت شود اما متاسفانه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تماشاگر بود و هیچ بازیکنی به تیم اضافه نشد. این به ضرر پرسپولیس تمام می شود چراکه در نیم فصل دوم بازی ها فشرده برگزار می شود .

هافبک اسبق سرخپوشان درمورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌دانم چه زمانی قرار است این مسائل در پرسپولیس حل شود. تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و بهترین‌ بازی‌ها را هم انجام داده است نباید از این دغدغه‌ها داشته باشد اما متاسفانه همچنان در پرسپولیس چنین مشکلی را می‌بینیم. قطعا مسائل مالی در روحیه تیم هم تاثیرگذار است و باید هرچه سریع‌تر برای کاهش آنها تدابیری به کار گرفته شود.

بادامکی ادامه داد: همه رقبا پرسپولیس هر بازیکنی را که می خواستند به خدمت گرفتند ، استقلال و سپاهان تقویت شدند و نمی دانم چرا پرسپولیس تقویت نشد. تیم گل محمدی در خط حمله نیاز به مهاجم دارد و در خط هافبک نیز جای یک هافبک طراح و پاسور به شدت احساس می شود. باید گفت بعد از رفتن نوراللهی بازیکنی نتوانسته جای او را پر کند . به نظر من تنها ضعف پرسپولیس مدیریت است که روی عملکرد تیم شاید تاثیر منفی گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5enj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرونده انتقال مریدی به پرسپولیس هنوز بسته نشده